طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌زودی به آمریکا مهاجرت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شارونا خورشیدی دخترفوتبالیست و پدیده ورزش بانوان ایران به دیدار علی پروین اسطوره تیم ملی رفت
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
جواد قرایی مستندساز و سازنده سریال پرمخاطب مستند ایرانگرد به دعوت مسولان عمانی به این کشور مهاجرت کرد تا برای تبلیغ و گسترش گردشگری عمان فعالیت کند.
عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی از کشور خارج شد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
مهاجری گفت: نتیجه رفتار جریانی که دنبال خالص‌سازی است، به انهدام رکن اصلی جمهوری اسلامی یعنی اتکا به رای واقعی مردم منجر می‌شود و از مردمسالاری، یک کاریکاتور مضحک به نمایش می‌گذارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، با کودکان و نوجوانان تحت پوشش موسسه دارالقرار ایران‌خودرو دیدار کرد.
طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر پناهندگی عاطفه احمدی پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران در فضای مجازی دست به دست شد.
حسن علی بخشی گفت: حضورشیرازی‌ها در کشور‌های جزیره‌ای منطقه غرب اقیانوس هند خیلی کهن است. می‌گویند یک راه ابریشم دریایی بین ایران و این مناطق وجود داشته که در اینجا به «راه ادویه» معروف است. ایرانی یا همان شیرازی‌ها در سال ۱۵۰۶ میلادی به مجمع الجزایر کومور وارد شده و سلطنت شیرازی‌ها را تأسیس کرده اند.
موج جدیدی که علیه دایی شکل گرفته برای خودش چندان تازه نیست. او پیش‌ازاین در چند نوبت فشار‌های مشابهی را تجربه کرده، ولی هر‌بار که بحث مهاجرتش از ایران پیش کشیده شده، این موضوع را تکذیب کرده و گفته ترجیح می‌دهد همین‌جا کنار مردم بماند
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌ زودی مهاجرت می‌کنند.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
در دولتی که رییسش گفته «اگر پسر برود، پدر هم باید برود» چرا مهاجرت فرزند معاون رییس‌جمهوری نه توسط خود ارکان اطلاع‌رسانی دولت بلکه توسط رسانه‌ها و آن هم اول فعالان رسانه‌ای خارج از کشور باید اطلاع‌رسانی شود؟ اگر چنان اعتقادی در دولت وجود دارد چرا موضوع فرزند معاون رییس‌جمهوری مخفی مانده بود؟
کریمی دقایقی پیش تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می‌رسد در کشور امارات است.
محمد مهاجری نوشت: خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
آسمان «صاف تا قسمتی ابری» تهران در پنج روز آینده
امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که مهاجرت از ایران را تایید می‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ