رسانه‌های مجازی اماراتی از توافق احمد نوراللهی با الوحده خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گفته می شود که سعید عزت اللهی برای پیوستن به اتحاد کلباء، با این تیم به توافق رسیده است.
ویدئویی از ادعای سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری امارات بر طرح‌های عبدالملکی فراگیر شده است که واکنش‌هایی را در پی داشته است.
رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی تمایل دارد تا به حضور در استقلال ادامه دهد.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
روزنامه الخلیج مدعی شد که طی ساعات آینده، مهدی قایدی راهی اتحاد کلباء می شود.
رسانه های اماراتی مدعی شدند که انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلباء، نهایی شده است.
آمریکا شرکت‌هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن‌ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری‌های نظامی در اوکراین و آفریقا را هدف گرفته است.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
پیش‌نویس بیانیه به ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایران و همچنین برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین تهران و ریاض می‌پرداخت اما در بیانیه پایانی، هر دو بند حذف شده است.
روزنامه‌ واشنگتن‌پست با ادعای دستیابی به اطلاعاتی فوق محرمانه‌، از ساخت‌وسازهایی مرتبط با تاسیسات نظامی چین در امارات، خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد ۱ میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.
رئیس جمهور کره جنوبی در سفر به ابوظبی با اتخاذ موضعی خصمانه ادعا کرد: دشمن و بزرگ ترین تهدید امارات ایران است! در حالی که دشمن ما کره شمالی است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ادعاهای نمایندگان امارات و انگلیس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی و برنامه هسته‌ای ایران را بی پایه خواند.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقایی که ادعا کرده بود هزار میلیارد تومان برای باشگاه استقلال خواهد آورد، با هزار میلیارد بدهی این باشگاه را ترکاند و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تعهد ایجاد کرده است!
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
ریشه ادعای امارات متحده عربی بر جزایر سه‌گانه ایرانی در کجاست؟
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
باشگاه الوصل با طرح شکایتی به کمیته انضباطی، مدعی شده که اتحاد کلباء از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است.
سردار آزمون این روزها در امارات، مشغول کارهای درمانی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
ما چنین بیانیه غیرمسئولانه و ادعای بی‌اساس را مداخله در امور داخلی ایران و ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی سایر دولت‌ها می دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ