در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد جدید بیرانوند کاملا مطابق قرارداد قبلی اوست.
زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
مدیر جدید آکادمی آبی‌ها می‌گوید برهانی برای این که تیم تحت هدایتش قهرمان امیدها شود، از هزینه کردن برای رده‌های دیگر کم می‌کرد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
"ژو لی" یکی از محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نیز گفت که مکانی که کووید-19 برای اولین بار در آن کشف شد، لزوما محل پیدایش ویروس نبوده است.
اسپیس ایکس این سرویس را به عنوان ارائه «اینترنت نامحدود با سرعت بالا و تأخیر کم براساس نیاز در سراسر جهان» توصیف کرده است.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
یک تلویزیون پربیننده عربستانی مدعی شد که عضو افتخاری باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی راهی پاریس شده است.
ژوائو فلیکس برای تست های پزشکی چلسی راهی لندن شده و در یک‌قدمی انتقال به این باشگاه قرار دارد.
دیلی میل انگلیس مدعی شد که باشگاه النصر قصد دارد تا مارکو رویس را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
مشرق نیوز نوشت: برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.
عربستان به موضع گیری خصمانه علیه انصارالله یمن پرداخت و ادعا کرد که صنعا در مسیر آتش بس سنگ اندازی می کند.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت که مشخص نیست بازیکنی از تیمش برای دیدار با تراکتور محروم است یا خیر.
ستاره فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال و بارسلونا قصد خرید سهام باشگاه کومو ایتالیا را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ