سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از کشف و خنثی‌سازی خرابکاری در راه آهن اورال جنوبی در روسیه و بازداشت ۳ نفر در این ارتباط خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.
افشای ریز قرارداد اعضای تیم استقلال در فصل گذشته اقدامی بود که با تعجب بسیاری از اهالی فوتبال همراه شد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفر خواست عوامل اقدام ناکام تعرض به یکی از اماکن نظامی سمنان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری خبر داد.
ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی) از یک خرابکاری در تاسیسات انرژی شهر کِرچ در شبه‌جزیره کریمه جلوگیری کرد.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، در جریان رویارویی با ناپولی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را دست داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از مطرح کردن موضوع خرابکاری در خط لوله نورد استریم در منطقه تحت مسئولیت اتحادیه اروپا و ناتو در نشست گروه- ۲۰ خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
یک نماینده پارلمان آلمان می گوید صدر اعظم این کشور از عملیات خرابکارانه آمریکا در خصوص خطوط لوله گازی روسیه مطلع بوده است.
قصد تقلیل دادن اعتراضات اخیر را ندارم. به‌هرحال پاییز امسال ایران روز‌هایی را تجربه کرده که در چهاردهه اخیر بی‌سابقه بود و بعید نیست تا چهاردهه آینده هم سایه آن بر سر مردم باقی بماند و این اعتراضات فراموش نشود. درواقع معترضان باهوش‌تر از این بودند که رهبری اعتراضات را به این افراد بدهند که اگر آن فردی که دنبال خرابکاری سرویس‌های بهداشتی عمومی بود، رهبری اعتراضات را برعهده داشت، امروز یک توالت سالم در این مملکت نداشتیم.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که خرابکاری نیروهای ویژه اوکراین در تاسیسات هسته‌ ای کریمه خنثی شده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در سخنانی تصریح کرد: به خرابکاری انگلیس در «نورد استریم» پاسخ متناسب خواهیم داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
شرکت راه آهن «دویچه بان» امروز از وقوع خرابکاری در شبکه ریلی در شمال این کشور و توقف رفت و آمد قطارها خبر داد.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود، خرابکاری در خط لوله انتقال گاز این کشور به اروپا را «یک اقدام تروریستی بین المللی» دانست.
شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز انگلیس در گزارشی مدعی شد که خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم با یک وسیله انفجاری کنترل از راه دور، صورت گرفته است.
وزارت امور خارجه آمریکا ادعای مطرح شده درباره نقش آمریکا در خرابکاری خط لولوه انتقال گاز روسیه به اروپا را رد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال خرابکاری در بروز نشتی های تازه در خطوط لوله نورد استریم یک و دو متعلق به این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ