سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی) از یک خرابکاری در تاسیسات انرژی شهر کِرچ در شبه‌جزیره کریمه جلوگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در دیدار امروز «پوتین» با اعضای شورای امنیت روسیه، تقویت ثبات داخلی در شرایط کنونی این کشور مورد بررسی قرار گرفت.
سرویس امنیت فدرال روسیه از کشف آثار مواد منفجره در یک کشتی باری خارجی که از ترکیه راهی روسیه شده بود، خبر داد.
سرویس امنیت فدرال مسکو در بیانیه‌ای از بازداشت زنی خبر داد که می‌خواست یکی از تاسیسات حیاتی روسیه را هدف قرار دهد؛ این زن با سرویس‌های ویژه اوکراین در ارتباط بود.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگاران ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگار ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگار ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه (‌اف‌اس‌بی) از خنثی‌سازی عملیات سوءقصد سرویس ویژه اوکراین به جان رئیس شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از «بمب کثیف» خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد موفق شده حمله برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی اوکراین علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح شبکه اطلاعاتی نظامی وزارت دفاع اوکراین برای ترور رهبر کریمه و مقام‌های کلیدی روسیه خنثی شد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از بازداشت خبرنگار آمریکایی روزنامه وال استریت ژورنال به اتهام جاسوسی خبر داد.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
سرویس امنیت ملی روسیه در گزارشی مرگ یک شهروند روس در حادثه تروریستی امروز در منطقه بریانسک را تائید کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
سرویس امنیت فدرال روسیه موفق شد یک عملیات خرابکارانه طراحی شده از سوی اوکراین را پیش از اجرا، شناسایی و خنثی کند.
سرویس امنیت فدرال روسیه مانع از اقدام تروریستی از سوی نیروهای اوکراینی در این کشور شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) صبح امروز دوشنبه از شکست عملیات تروریستی داعش در شهر پیتیگورسک روسیه و بازداشت دو عنصر تروریستی در این منطقه خبر داد.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
«در درون ساختار‌های محرمانه و امنیتی دولت روسیه، یک نفر علیه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور این کشور فعالیت دارد. یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) با نامِ مستعار "بادِ تغییر"، به طور مرتب در قالب نوشته‌هایی دست به افشاگری از ساختار‌های درونی دولت روسیه می‌زند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ