گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند ساده‌ترین گوشی‌ها برای تعمیر بودند و گلکسی اس ۲۲ اولترا پس از گلکسی A ۴۰ مدل سال ۲۰۱۹ و Moto G ۷ در همان سال در رتبه سوم از نظر تعمیرپذیری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جوان پرسپولیس با وجود مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، با انگیزه بالایی درباره آینده و بازگشت به میادین صحبت می‌کند.
وزیر جهاد کشاورزی در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: ۴۶ درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت شده و قرار است بخش قابل توجهی دیگر تا پایان مرداد نیز پرداخت شود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش قابل توجه پینگ تعدادی از بازی‌های پرطرفدار گیمرهای ایرانی خبر داد.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICTگفت: ظرفیت‌های بالایی از نظر دانش و مهارت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور وجود دارد.
اصفهان- شاخص هوای کلان‌شهر اصفهان امروز بیست و یکم تیرماه بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۵ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۱۷ تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۷ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
مدیران باشگاه استقلال موفق شدند درصد قابل توجهی از بدهی مالیاتی این باشگاه را کاهش بدهند.
مائورو ایکاردی و همسر و مدیر برنامه‌های سابقش، وندا نارا، مسافرتی مشترک را پشت سر گذاشتند و گزارش‌ها حاکی است این دو دوباره ازدواج خواهند کرد.
مائورو ایکاردی و همسر و مدیر برنامه‌های سابقش وندا نارا مسافرتی مشترک را پشت سر گذاشتند و گزارش‌ها حاکی است این دو دوباره ازدواج خواهند کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوم تیر بر اساس داده‌های پنج ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
صندوق جهانی محیط زیست سهم قابل توجهی در تلاش جهانی برای مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی دارد و پروژه های متعددی را در ایران تأمین مالی کرده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سی و یکم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
سفیر پیشین ایران در عراق گفت: دولت عراق به طور جدی وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شده و شواهد نشان می‌دهد به زودی مبالغ قابل توجهی از دارایی‌های بلوکه شده ایران در عراق آزاد خواهد شد.
دیوان عالی طی چند ماه اخیر بارها انتخابات فدراسیون های ورزشی را طبق قانون و به دلیل عدم پیاده شدن مقررات با شکایت معترضان ابطال کرده است و یا حکم عزل برخی مدیران ورزشی را لغو کرده است.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: به زودی شاهد خروجی قابل قبولی از خانه‌های خلاق صنایع دستی خواهیم بود اکنون تنها دو خانه خلاق در اختیار وزارت میراث فرهنگی است .
محققان پوششی ساختند که روی سطح کپسول‌های قابل بلع قرار می‌گیرد با این پوشش، کپسول در دستگاه گوارش سالم مانده و می‌تواند به روده برسد و آزمایش‌های مورد نظر را در بافت روده انجام دهد.
معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
سیدمهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی وجیه‌‌الله جعفری را برکنار و امیر خرمی‌‌شاد را به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد.
همان طور که پیش بینی می شد؛ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان به عنوان میزبان جام ملت ها در سال 2027 معرفی شد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی مقابل ملوان را معرفی کرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۵ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ