معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: به زودی شاهد خروجی قابل قبولی از خانه‌های خلاق صنایع دستی خواهیم بود اکنون تنها دو خانه خلاق در اختیار وزارت میراث فرهنگی است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایل واکر و ریاض محرز قبل از جدایی قطعی از سیتی قصد دارند با پپ گواردیولا حرف بزنند و از او اجازه بگیرند.
آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
بر اساس قانون مالیات خروج، دولت اسپانیا از درآمد هنگفت کریم بنزما در عربستان نیز به سود قابل توجهی دست خواهد یافت.
بر اساس قانون مالیات خروج، دولت اسپانیا از درآمد هنگفت کریم بنزما در عربستان نیز به سود قابل توجهی دست خواهد یافت.
تصاویری از ترافیک سنگین چندین کیلومتری جاده چالوس خروجی مرزن آباد ساعتی قبل را ببینید. منبع: شبکه خبر
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده است.
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: دو تاج پهلوی الان در خزانه جواهرات ملی نگه‌داری می‌شود اما این‌ها در مقایسه با اموالی که پهلوی از ایران غارت کرد، قابل توجه نیست.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
مادامی که برای مردم یک فضای امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری ایجاد نشود، مداوم شاهد خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار خواهیم بود؛ لذا باید هرچه سریع‌تر اقداماتی که در وعده داده شده بود، اجرایی شود
هر ماهواره می‌تواند حدود ۲ گیگاوات برق را به شبکه انتقال دهد که هر ماهواره را از نظر توان خروجی با یک نیروگاه هسته‌ای قابل مقایسه می‌سازد.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. دیروز ۹ آبان۱۴۰۱ نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. در مطلب زیر این ۱۰ خبر را ببینید و بخوانید.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز ۱ شهریورماه ۱۴۰۱ نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه تاثیرگذار باشند. در مطلب زیر این ۱۰ خبر را ببینید و بخوانید.
دولت مالی طی بیانیه ای اعلام کرد که با خروج نظامیان فرانسوی، امنیت مردم به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن عذرخواهی از مشترکین بابت مشکلات پیش آمده اعلام کرد: اقدامات ضروری جهت آسیب‌شناسی موضوع و اعمال مقررات مربوطه در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل فرابورس گفت: هواداران قبل از خرید حق تقدم سهام سرخابی‌ها اطلاعیه‌ها را بخوانند و با آگاهی کامل شرکت کنند تا متحمل ضرر و زیان احتمالی نشود، مدیران هم از ایجاد هیجان و مشاوره سرمایه‌گذاری روی سهام دو باشگاه بپرهیزند.
با توجه به مذاکرات برجام و رویکردهای خارج از کشور، گشایش‌هایی در حوزه اقتصاد کشور و مهمتر از همه بازار سرمایه فراهم خواهد شد.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ