سیدمهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی وجیه‌‌الله جعفری را برکنار و امیر خرمی‌‌شاد را به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یک شب قبل از نخستین مسابقه فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
برکناری مدیرعامل تراکتور و استقلال با حکم تاج
رئیس جمهور تونس نخست وزیر کنونی این کشور را برکنار و «احمد الحشانی» را به عنوان نخست وزیر جدید معرفی کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.
پرویز مظلومی و محمد مومنی، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بودند که در جلسه اخیر مجمع عمومی باشگاه استقلال از این جمع کنار گذاشته شدند و جای خود را به نفرات جدید دادند.
شمخانی درحالی به عنوان یکی از صحنه‌گردانان سیاست کشور کناره‌گیری کرد یا برکنار شد، که از مدت‌ها قبل شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری‌اش مطرح بود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
محمود فکری که مدتی قبل هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده گرفته بود، به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد و مهدی حسینی‌نسب جانشین او شد.
باشگاه لیدز یونایتد خاوی گارسیا را به عنوان جانشین جسی مارش که چند روز قبل از هدایت این تیم برکنار شد، معرفی کرد.
برکناری به صورت ناگهانی صورت گرفت، زیرا علی صالح آبادی (رئیس سابق) یک روز قبل از برکناری در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت و با خبرنگاران گفتگو و از عملکرد خود و دولت در حوزه ارزی هم دفاع کرد. اگر او می‌دانست یک روز بعد یعنی پنجشنبه از سمتش برکنار می‌شود قطعا نه در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت می‌کرد؛ نه محکم و با لبخند با خبرنگاران صحبت می‌کرد و نه از عملکرد بانک مرکزی دفاع می‌کرد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو حالا بیشتر از قبل برای برکناری دیه‌گو سیمئونه متقاعد شده‌اند و برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، مذاکره کرده‌اند.
برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال درشرایطی که قبل از انتشار خبر قطعی حتی گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد آن صورت نگرفته بود، نشان می‌دهد این تصمیم از سوی مقاماتی بالاتر از هیات مدیره صورت گرفته است.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تا قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد که مکس آلگری در یوونتوس ماندنی است یا برکنار خواهد شد.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: سرپرست دادسرای ارشاد در سال ۹۸ نه‌تنها برکنار نشد بلکه ارتقا قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.
این لحظه‌ای که از دراگان ثبت شده، در واقع آخرین فریاد شادی او قبل از ماجرای برکناری اش بود.
فدراسیون فوتبال مراکش وحید هلیل هودزیچ سرمربی تیم ملی این کشور را تنها سه ماه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برکنار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ