معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عمان سفر کرد.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا به امارات سفر می‌کند.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سفر یک روزه وارد استان گیلان شد.
معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سفر نمایندگان این سازمان به ایتالیا خبر داد.
معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه از سفر رئیس شورایعالی قضایی عراق به جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گزارش داد که رئیس شورای عالی قضائی عراق، فردا برای یک دیدار رسمی دو روزه وارد ایران خواهد شد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیئت تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیات تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به بوگوتا با معاون وزیر خارجه کلمبیا درباره موضوعات دوجانبه و تحکیم همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به اروپا سفر و در مورد اوکراین بحث و رایزنی خواهد کرد.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در بیروت با «حسام فیصل»، مدیر بهداشت، سوانح، تغییرات اقلیمی و بحران‌ها در دفتر منطقه‌ای خاومیانه دیدار کرد.
معاون امور بین الملل وزیر نفت از صادرات نفت به ازبکستان و توسعه صادرات نفتی ایران در آسیای مرکزی خبر داد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از سفر رئیس جمهور به ازبکستان خبر داد و گفت: ۱۸ تا ۲۲ سند همکاری‌های ایران و ازبکستان در جریان این سفر امضا می‌شود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به خبر مهاجرت فرزند خود گفت: سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، در سفر به ترکمنستان با وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ