معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیئت تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را یک میلیارد دلار برآورد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادای حق‌آبه ایران، نشانه‌ای از حسن نیت طرف افغانی برای گسترش روابط بعدی خواهد بود.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیات تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
منابع عراقی از ادامه اقدامات مقامات امنیتی این کشور برای برقراری ثبات و امنیت در استان دیالی این کشور خبر دادند.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: هدف از سفر هیأت اقتصادی افغانستان به ایران، تسهیل ترانزیت و افزایش تجارت بین دو کشور است.
هیئتی از توپخانه ارتش مراکش روز گذشته به تل‌آویو سفر کرده است.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت بلندپایه از مقامات این کشور به قطر و عربستان سعودی برای بحث و بررسی موضوعات مهم امنیتی خبر داد.
سفیر آمریکا در بغداد از سفر هیئت عراقی به ریاست فواد حسین طی روزهای آتی خبر داد.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
هیئت اقلیم کردستان به ریاست مسرور بارزانی در سفر به بغداد با رؤسای قوای سه گانه و رئیس شورای عالی قضایی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای بررسی پیشنهادهای مطرح شده در نشست های قبلی صورت گرفت.
هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی به تهران سفر کرد که در هفته‌های اخیر، کشورهای غربی از همه‌ی اهرم‌های فشار خود در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران استفاده کردند.
نشریه آنلاین «تایمز آو اسرائیل» از سفر یک هیئت بلندپایه از وزارت دفاع اوکراین به تل‌آویو خبر داد.
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که هیئت بلند پایه نظامی آمریکا امروز دوشنبه وارد آنکارا شده است.
در جریان سفر هیئت تجاری ایران به پاکستان، بر لزوم تدوین دستورالعمل دقیق و کارشناسی درباره اجرای تهاتر، تعیین تعرفه‌ها و اصلاح ارزش‌گذاری‌های انجام شده روی کالاهای ایرانی، تاکید شد.
دفتر ریاست جمهوری لبنان از سفر یک هیئت لبنانی به دمشق در روز چهارشنبه هفته جاری، برای گفتگو درباره توافق ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی خبر داد.
یک مقام یمنی اعلام کرد که سفر هیئتی از این کشور به عربستان سعودی موفقیت آمیز بوده است.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
هیئتی بلندپایه از طالبان برای انجام گفتگوهای تجاری و اقتصادی قرار است به زودی به روسیه سفر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ