معاون امور بین الملل قوه قضائیه از سفر رئیس شورایعالی قضایی عراق به جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای عالی قوه قضاییه، دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌های سراسر کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای عالی قضایی عراق بر لزوم ارتقای روابط اقتصادی دو کشور و تسهیل فعالیت تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی تاکید کردند.
رئیس شورای عالی قضائی عراق با حضور در مجلس شورای اسلامی با محمدباقر قالیباف دیدار و گفتگو کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گزارش داد که رئیس شورای عالی قضائی عراق، فردا برای یک دیدار رسمی دو روزه وارد ایران خواهد شد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
صبح امروز در جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست رئیس قوه قضاییه برگزار شد معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور و تنی چند از مسئولان کشوری حضور داشتند.
رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس ائتلاف دولت قانون و همچنین رئیس شورای عالی قصائی عراق دیدار و رایزنی کرد.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس شورای عالی قضایی عراق امروز با هیئت ایرانی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت اقلیم کردستان به ریاست مسرور بارزانی در سفر به بغداد با رؤسای قوای سه گانه و رئیس شورای عالی قضایی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
رئیس شورای عالی قضایی عراق گفت که مسئولیت دستگاه قضایی عراق در مجازات عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی چند برابر است و این دستگاه در اتخاذ اقدامات قانونی علیه هر کسی که ثابت شود در این جنایت دست داشته است تردید نخواهد کرد.
رئیس قوه توضیحات و دستوراتی درخصوص اتفاق رخ داده در زندان اوین در جلسه شورای عالی قضائی مطرح کرد.
فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق به دلیل ناتوانی دستگاه قضایی این کشور در انحلال پارلمان عراق اشاره کرد.
منابع عراقی از رایزنی رئیس شورای عالی قضایی عراق با سفیر فرانسه در بغداد خبر دادند.
امروز کاخ السلام بغداد میزبان رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس پارلمان و رئیس شورای عالی قضایی عراق بود.
منابع عراقی از رایزنی مصطفی الکاظمی با فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی این کشور خبر دادند.
رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی عراق در نشست مشترک خود تاکید کردند که تداوم ناآرامی سیاسی بر تلاش ها برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور تاثیر منفی می گذارد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در واکنش به تجمع طرفداران جریان صدر در مقابل شورای عالی قضایی عراق گفت که این اقدام را محکوم می کنیم.
رئیس جمهور عراق به تحولات امروز طرفداران صدر و تحصن آنها مقابل شورای عالی قضایی واکنش نشان داد و بر ضرورت پرهیز از هر اقدامی که صلح و امنیت عراق را به خطر می اندازد تاکید کرد.
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه به تحصن طرفداران صدر در برابر شورای عالی قضایی عراق واکنش نشان داد.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ