معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان علیرغم مخالفت چین به آمریکا سفر می‌کند.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
به گفته معاون سازمان حج و زیارت، متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سماح تاریخ سفر و مرز خروج خود را انتخاب و روند بیمه اربعین را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.
سفر معاون اجرایی رئیس جمهوری به زنجان
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سفر یک روزه وارد استان گیلان شد.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سفر نمایندگان این سازمان به ایتالیا خبر داد.
معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
هفته پیش نیز بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر بازرسان آژانس اتمی به تهران، برای ادامه گفتگو‌ها در چارچوب توافقات بدست آمده خبر داد. وی گفت: قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.
معاون وزارت امور مهاجران و آوارگان عراق گفت که سفر شخص اول سازمان ملل یعنی آنتونیو گوترش به عراق، پیام اهتمام سازمان ملل به قضیه آوارگان در عراق و حل این بحران است.
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲، قیمت تمام‌شده این سفر را اعلام کرد.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
معاون وزیر خزانه‌ داری آمریکا قرار است از فردا سفر منطقه ای ۵ روزه خود را به منطقه در ارتباط با موضوع تحریم های یکجانبه این کشور علیه ایران و روسیه آغاز کند.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز پنجشنبه مورخ هشتم دی ماه به استان اردبیل سفر کرد.
تفاهمنامه ای ما بین معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران کل میراث فرهنگی استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی به امضا رسید همکاری در طراحی سفرهای ارزان از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: سلاجقه در سفر به مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود دیدار و گفتگو کرده است.
معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه سفر زیارتی اربعین به ۲۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صبح امروز از طریق فرودگاه خرم‌آباد وارد لرستان شد.
معاون اول قوه قضائیه ‎برای دیدار و گفتگو با مقامات عالی قضائی جمهوری تاجیکستان و حضور در نشست روسای دادگاه‌های عالی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای وارد این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ