معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عمان سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیرخارجه روسیه گفت: از دوست خود آقای باقری برای سفر به مسکو دعوت کرده‌ام در عین حالی که وقت آن خواهد رسید ایران عضو کامل بریکس شود.
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع فدراسیون روسیه از وی جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آورد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با ژنرال شایگو در خصوص تحولات اخیر در روسیه، روابط دوجانبه نظامی و همچنین تحولات امنیت منطقه تبادل نظر کردند.
مساله سفر آقای باقری به امارات مساله اروپا است. تصور این است که اروپا خودش هم مجددا بعد از یک دوره وقفه عدم ارتباط با ایران تلاش می‌کند تا مستقیم در جریان مسائل قرار بگیرد.
معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
سفر سرلشکر باقری به مسقط و دیدار با سلطان عمان، اهمیت نمادین سفر یک مقام نظامی ایران در شرایط کنونی منطقه را نشان می‌دهد. تهران فضای شکل‌گرفته در منطقه و تنش‌زدایی میان بازیگران را فرصتی برای پیشبرد سیاست همسایگی و همچنین تحقق نظام چندقطبی می‌داند که می‌تواند همکاری‌های دوجانبه نظامی و اقتصادی با کشورهای منطقه را تقویت کند.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
باقری در این سفر با «سید بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان و همچنین «شیخ خلیفه الحارثی» معاون وزیر خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به بوگوتا با معاون وزیر خارجه کلمبیا درباره موضوعات دوجانبه و تحکیم همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان در جریان یک سفر منطقه‌ای به آمریکای لاتین وارد بوگوتا پایتخت کلمبیا شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر گروسی به تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی و دانش هسته‌ای است همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.
قطر تنها ایستگاه رایزنی‌های برجامی ایران در هفته گذشته نبود و علی باقری چند روز پس از سفر به دوحه راهی مسکو شد تا آخرین تحولات را محور تبادل نظرهای دیپلماتیک با مقامات کرملین قرار دهد.
در سفر علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور وارد دوحه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر «علی باقری» به نیویورک ارتباطی به گفتگوی دوجانبه با مقامات آمریکایی در بحث هسته‌ای و هیچ موضوع دیگری ندارد و نخواهد داشت.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی، سفر سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایران به همراه سید ابراهیم رئیسی به نیویورک را فرصتی برای شرکای اروپایی برجام دانست تا آمریکا را ترغیب کنند مسائل باقی‌مانده را حل‌وفصل کند.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد نحوه سفر تیم ملی به اتریش و احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم ملی توضیحاتی را ارایه داد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سفر سرلشکر باقری به عراق در روزهای آینده خبر داد.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»
انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای ادامه مذاکرات در راستای احیای برجام راهی وین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ