رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع کره‌شمالی امروز در سخنانی تصریح کرد: اقدامات آمریکا ثابت کرد که حل مسائل شبه‌جزیره کره از طریق گفتگو غیرممکن است.
بنیاد ملی علم ایران در قالب برنامه ای از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در راستای حل مسائل استانی و ملی گام بر می دارند، حمایت می‌کند.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی گفت: نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: با توجه به نفوذ ایران در منطقه، حل مسائل منطقه بدون حضور ایران میسر نیست.
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه امروز اهمیت حکمرانی دانش بنیان کمتر از اقتصاد دانش بنیان نیست، گفت: حل مسائل پیچیده حکمرانی امروز نیازمند ایجاد یک زیست بوم نخبگانی و دائمی است.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود ۲۱۰ پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: موضوعات تعلیم و تربیت از راه‌های سنتی در سال‌های قبل چندان مؤثر نبوده و ما باید بتوانیم مسائل کلان آموزشی را با نگاهی نوآورانه به پیش ببریم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی با اشاره به سند تحول دولت سیزدهم از تهیه سند استانی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: سند تحول استانی باعث می‌شود تا چالش‌های موجود برای حل طرح‌ها و مسائل مشخص شود.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئله موقوفی بودن مبنایی‌ترین مشکل  حَصه است، گفت: اراده استان بر این است که مسائل وقفی این محله حل و فصل شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری خود اعلام کرد که مسائل عمده مربوط به احیای برجام حل شده است.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ