آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اولین باری نخواهد بود که ماهی به فضا فرستاده می‌شود. زیستگاه آبی ناسا، یا AQH، طراحی شده‌است تا میزبان یک مدرسه کوچک از medaka، یک ماهی کوچک و آب شیرین بومی ژاپن باشد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اولیا می‌توانند حتی بدون داشتن کد مدرسه، اسم مدرسه را جستجو کنند تا میزان شهریه مجاز برای آن مدرسه را ببینند.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان فرمودند: نباید جوری باشد در کشور که وقتی گفته میشود مدرسه دولتی اولین چیزی که مقابل انسان نقش میبندد، ضعف مدرسه است.
دانیال مرادی به عنوان اولین مدرس VAR در ایران معرفی شد.
دانش‌آموزان مسموم شده این مدرسه به بیمارستان «امام» شهرستان نقده منتقل شده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر ما را "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند و این در حالی است که اگر این امر برای مثال در هیروشیما رخ داده بود می‌گفتند «یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد»؛ درواقع اولین عبارتی که ما می‌آوریم آخرین حرفی است که باید به کار بگیریم.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
توجه به شبکه سازی مردمی، کم شدن انگیزه معلمان برای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، مشارکت خانواده‌ها در سیاست گذاری مدرسه از جمله دغدغه‌های والدین در نشست با وزیر آموزش و پرورش بود.
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
اولین مدرسه و تور نوآوری و فناوری کشور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
هنوز چیز زیادی از حوادث اخیر مدارس در قم نمی‌دانیم، می‌دانیم که اقلا یکی از اعضای شورای تامین استان قم با برخی دانش‌آموزان حادثه دیده ملاقات کرده است، می‌دانیم که دادستانی استان قم قول پیگیری داده است و همین‌طور یکی از نمایندگان قم در مجلس گفته که موضوع در حال بررسی است، دو ماه و ده روز از اولین گزارش مسمومیت در مدارس قم گذشته است. دوازده مدرسه که اغلب آن‌ها دخترانه هستند، گزارش‌هایی از مسمومیت منتشر کرده‌اند، اغلب گزارش‌های مسمومیت در ساعت‌های نزدیک ظهر اعلام شده است.
طوبی آزموده که خود در خانه‌ای در محله سنگلج تهران باسواد شده بود و پس از ازدواج هم با کمک معلم‌های خصوصی چند زبان خارجی را فرا گرفت، پیشگام تاسیس مدرسه‌ای برای تحصیل آسان‌تر دختران شد. او نام اولین دبستان دخترانه تهران را «دبستان ناموس» گذاشت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.
پای صحبت اولین بانوی مدال‌آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو نشستیم، او درباره نحوه ورودش به ورزش و سختی‌های زیادی که برای رسیدن به موفقیت در رشته والیبال نشسته و سپس دوومیدانی تحمل کرده است، سخن گفت.
با اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال، بازیکن و مربی سابق تیم ملی با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
از همان اولین روز بازگشایی مدارس تا به امروز، ویدئو‌هایی از دانش‌آموزان منتشر شد که برخی از دانش‌آموزان در حیاط و کلاس مدرسه دست به اعتراض زدند. برخی از دانش‌آموزان با دادن شعار‌های مختلف، منتقد اتفاقات اجتماعی کشور بودند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی امروز راهی مدرسه شدند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
مدرسه رشدیه را میرزا حسن تبریزی، ملقب به رشدیه، راه‌اندازی کرد؛ مردی که از آن به عنوان پدر آموزش و پرروش نوین ایران نام می‌برند.
عایشه خوری، یک زن خانه دار ۳۵ ساله از ماه جاری حضور در مدرسه شترسواری را آغاز کرد. او می‌گوید شترسواری به او کمک می‌کند تا با فرهنگ اماراتی ارتباط برقرار کند.
چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
دانش‌آموزان مدرسه «Marrickville» و گروه تحقیقاتی دکتر «لری مارشال» به تازگی نمونه اولیه یک سطل زباله هوشمند را طراحی کرده اند که قادر است موادی مانند شیشه و پلاستیک را بازیافت کند.
اولیا معتقدند نه حق انتخاب کیفیت پارچه را دارند و نه محل دوخت و تهیه لباس‌ها را و همه چیز دستوری است! مسعود ابراهیمی، پدر یک دانش‌آموز تهرانی در منطقه ۱۷ است که مجبور است برای تهیه لباس فرم دخترش مبلغ ۳۵۰ هزار تومان را به یک تولیدی مستقر در سرای محله خانی‌آباد شمالی پرداخت کند.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ