دانش‌آموزان مدرسه «Marrickville» و گروه تحقیقاتی دکتر «لری مارشال» به تازگی نمونه اولیه یک سطل زباله هوشمند را طراحی کرده اند که قادر است موادی مانند شیشه و پلاستیک را بازیافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت دو و نیم بامداد هشتم تیر بود که مشخص شد بمب‌ها در سطل زباله نزدیک سن سالن اصلی حزب کار گذاشته شده بود.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
این تصویر ابتدا به عنوان «روز بدون سیگار» در یکی از خوابگاه‌های دخترانه تهران منتشر شد، اما پس از انتشار با واکنش‌های بسیاری روبه رو شد.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران درباره تولید سطل زباله در این کارخانه توضیحاتی داد.
ساعت ۲ بامداد شنبه نهم اردیبهشت‌ ماه، جسد مرد جوانی کنار سطل زباله یک پارک در محله تهرانپارس از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
در ادامه اعتراضات علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در فرانسه، حدود ۳۰۰ معترض در روز کارگر بازداشت شدند.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل زباله شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل زباله پرتاب کرده است.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
شهردار تهران از خسارت ۵۰۰ میلیاردی به شهر طی اغتشاشات اخیر خبر داد.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
برای اصلاح شیوه جمع آوری پسماند در تهران قرار است طرح نوین جمع‌آوری پسماند در تهران اجرایی شود که منجر به بهسازی سطل های زباله خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
شهرداری مخازن زباله را بعد از اینکه آتش گرفته و از بین رفته بود، جمع آوری کرد؛ هدف جمع آوری سطل‌های زباله نبود و این موضوع هم موقتی است/ شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته‌های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز حوادث جانبی اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله کرده است اما متاسفانه راه حلی برای چگونگی جمع آوری زباله‌ها اندیشیده نشده است.
شهردار تهران در خصوص جمع‌آوری مخازن زباله در برخی نقاط شهر تهران گفت: بالغ بر ۶۰۰ مخزن زباله در حوادث روز‌های اخیر آتش زده شده است. در برخی نقاط مرکزی شهر برای اینکه از این مخازن برای راهبندان استفاده نشود تمهید شد که این مخازن جمع‌آوری شوند. در حقیقت این کار برای مدیریت رفت و آمد انجام شده و قطعا در آینده بار دیگر این مخازن به سطح شهر بازگردانده خواهد شد.
شهردار تهران چرایی جمع آوری سطل زباله را تشریح کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ سطل زباله در حوادث اخیر آتش زده شده است.
یکی از پاکبانان شهرداری در تماس با پلیس گفت: هنگام نظافت خیابان متوجه یک گونی بزرگ شدم که در نزدیکی سطل زباله افتاده بود، سعی کردم آن را به داخل سطل بیندازم، اما آنقدر سنگین بود که نتوانستم و وقتی در گونی را باز کردم با جسد پسر جوانی مواجه شدم.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ