چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در شهر «نانت» واقع در فرانسه، یک نفر کشته و ۳ تَن زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در شهر «نانت» واقع در فرانسه، یک نفر کشته و ۳ تَن زخمی شدند.
نظامیان صهیونیست به یک مدرسه در غرب رام‌الله یورش بردند و با تهدید اسلحه مانع از خروج دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه شدند.
شهریه ۶۰ میلیون‌تومانی مدرسه‌ای در ستارخان برای دانش‌آموزان کلاس دهم به ۷۲میلیون تومان افزایش یافته است. امسال شهریه بسیاری از مدارس غیردولتی به صورت انفجاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها را به ناچار به سمت مدارس دولتی سوق داده‌است.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری گزارش دادند: دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شرق بیت‌لحم، که رژیم صهیونیستی روز گذشته آن را تخریب کرد، با برپایی چادر کلاس‌های درسی خود را برگزار کرده‌اند.
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای به تخریب مدرسه‌ای فلسطینی در شرق بیت لحم از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اخیرا شخصی به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود. پس از این اتفاق پدر دانش آموز توضیحاتی در این خصوص داد که در این ویدئو ببینید.
در حادثه حمله مسلحانه به مدرسه‌ای در شمال غربی پاکستان، ۷ معلم کشته شدند.
براساس گزارش منابع محلی، وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در بلگراد، دست کم ۸ کشته برجای گذاشته است.
دوربین‌های امنیتی مدرسه‌ای که در ایالت تِنسی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، تصاویر دلهره‌آوری را ثبت کرده است!
محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.
تک‌گل پیکان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و یکم حاصل یک کار تیمی زیبا بود که با پاسکاری‌های متعدد به ثمر رسید.
نیروهای امنیتی و پلیس آلمان امروز در جستجوی یافتن ردی از اشیاء یا افراد مشکوک، مدرسه ای را در «پوتسدام» محاصره کردند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش این اداره کل برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان در ارتباط با تحصیل افزود: در حال حاضر ۱۲ مدرسه یک دانش‌آموز دار در استان فعال است و ۱۸۷ مدرسه ابتدایی زیر ۱۰ نفر در استان داریم.
نقطه صفر مرزی، روستای اهل سنت بازمحمد، مدرسه شهید ارجمندی و بچه‌هایی که با کوهی از انگیزه و نشاط و استعداد در انتظار خیرین، مدرسه‌سازان و گروه‌های جهادی برای ساختن چند کلاس درس‌اند...
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتما منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران در فضای مجازی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
دکتر اوما نایدو روانپزشک تغذیه، متخصص مغز و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد گفت: «به عنوان یک محقق دریافته‌ام که غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، فولات، آهن، ید، روی و ویتامین‌های A، B۱۲ و D از عملکرد مغز، رفتار و یادگیری حمایت می‌کنند. اجتناب از غذاهای فرآوری شده با قندهای افزوده نیز کلیدی است.»
شمار قربانیان حادثه تیراندازی در مدرسه‌ای در روسیه، به ۱۷ تن افزایش یافت.
رسانه‌های روس اعلام کردند: یک فرد مسلح امروز (دوشنبه) وارد مدرسه‌ای در شهر "ایژوسک"، مرکز جمهوری "اودمورتیا" در روسیه شد و اقدام به تیراندازی کرد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ