راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با قهرمانی در لیگز کاپ به همراه اینترمیامی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
برای اولین بار تیم ملی فیتنس چلنج بانوان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 لبنان اعزام می شود.
امرسون پالمیری به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در هر 5 رقابت معتبر اروپایی در سطح باشگاهی و ملی به قهرمانی رسیده است.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
7 خرداد سالروز اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس است.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
پالما در اولین حضور خود در جام باشگاه های اروپا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را به دست آورد.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
ملی پوش ژیمناستیک کار کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به فینال خرک راه یافت.
برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران، ملی‌پوش بانوان ایران به فینال مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان راه یافت.
برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
تیم ملی هندبال مردان کشورمان، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای اولین بار در تاریخ، از گروه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
ممکن است در فینال جام جهانی این دوره چهار اتفاق مختلف رخ دهد که تا کنون در تاریخ جام سابقه نداشته است.
پای صحبت اولین بانوی مدال‌آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو نشستیم، او درباره نحوه ورودش به ورزش و سختی‌های زیادی که برای رسیدن به موفقیت در رشته والیبال نشسته و سپس دوومیدانی تحمل کرده است، سخن گفت.
تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان پر قدرت را با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ شکست دهد.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
استقلال قهرمان اولین دوره لیگ باشگاهی برگزار شده ایران بعد از انقلاب، موسوم به لیگ قدس شد. این قهرمانی کم حاشیه نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ