لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با قهرمانی در لیگز کاپ به همراه اینترمیامی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر شب گذشته اولین باختش در خانه را از زمان حضور کریستیانو رونالدو تجربه کرد.
کامبک بارسلونا برای فتح اولین جام فصل
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
ویکتور اوسیمن اولین بازیکن آفریقایی است که کاپوکانونیره را می‌برد و اولین بازیکن از سال 2009 به بعد است که این عنوان را همزمان با فتح اسکودتو به دست می‌آورد.
حسین سلطانی با کسب مدال نقره یکضرب و طلای دوضرب، در مجموع نیز به عنوان قهرمانی آسیا در دسته 81 کیلوگرم دست یافت.
افسانه حسامی‌فرد به عنوان اولین زن ایرانی موفق شد، قله آناپورنا را فتح کند.
به درخواست ژاوی، بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
فرمانده سپاه در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر در فیفادی اخیر برای اولین بار پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرد و با این پیراهن دو پیروزی دیگر به دست آورد تا روزهای سخت خود در پاریس را فراموش کند.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
بعد از درخشش مسی با پیراهن پی‌اس‌جی در اولین بازی او بعد از فتح جام جهانی قطر کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم، ستاره آرژانتینی خود را ستایش کرد.
دو فصل فوق العاده در پورتو، اکنون بزرگترین امیدواری را برای درخشش مهدی طارمی در جام جهانی قطر شکل داده است.
ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله در اولین روز نشست بر سر ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند.
سيده الهام حسينى با مجموع ٢٢٧ كيلوگرم، سه طلاى تاريخى را براى وزنه بردارى ايران به ارمغان آورد.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
اولین بانوی پزشک ایرانی که موفق شده قله اورست را فتح کند گفت: در یک‌سال اخیر و از پاییز سال گذشته، به سمت اولین قله هشت هزاری به نام قله ماناسلو قدم برداشتم که هشتمین قله بلند جهان است و تجربه بسیار خوبی برای من بود. سپس به اورست فکر کردم و توانستم در بهار امسال، بر فراز قله اورست به عنوان چهارمین بانوی ایرانی بایستم.
دبیرکل سازمان ملل متحد طی سخنانی در کنفرانس منع گسترش تسلیحات هسته ای نسبت به خطر بروز جنگ هسته ای در جهان هشدار داد.
افسانه حسامی‌فرد، بانوی کوهنورد کشورمان موفق شد به‌عنوان نخستین زن ایرانی قله ۸۶۱۱ متری کی‌۲ را فتح کند.
افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.
اکنون کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ