اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رصدخانه آب وهوای اتحادیه اروپا تایید کرد جولای ۲۰۲۳ میلادی( ماه گذشته) گرمترین ماه تاریخ بوده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
یاسین خسروی چهارمین مدال طلای ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را کسب کرد صاحب سهمیه پارالمپیک شد.
ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران با وجود شکستن رکورد آسیا در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نشد.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران موفق به شکستن رکورد آسیا در مسابقات قهرمانی جهان شد.
رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی کشور با شکسته شدن رکورد آسیا و جهان در مواد مختلف پیگیری شد.
خرس‌ها علیرغم هیکل سنگین و کف پای صافشان به طرز شگفت انگیزی چابک هستند.
رکورد عجیب والیبال جهان در لیگ ایران شکسته شد
کرمانشاه- ورزشکار کرمانشاهی رکورد پرتاب وزنه جهان را در رقابت‌های جهانی جانبازان و معلولان در کشور امارات شکست.
قهرمان بازی‌های المپیک توکیو در پرش با نیزه توانست رکورد جهان را که متعلق به خودش بود بهبود ببخشد.
نواک جوکوویچ با اشاره به شکستن رکورد استفی گراف آلمانی از نظر تعداد هفته صدرنشینی در رنکینگ ATP گفت: شماره یک شدن جهان رؤیای کودکی من بود.
فمکه بول، دونده هلندی رکورد جهانی 400 متر داخل سالن را پس از 41 سال شکست.
بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا جمعه صبح به‌وقت محلی از پایگاه هوافضای موهاوی در جنوب شرق کالیفرنیا پرتاب شد و شش ساعت بعد دوباره روی زمین نشست. حداکثر ارتفاع Roc در این پرواز به ۶۸۶۰ متر رسید. این هواپیما قبلاً با رسیدن به ارتفاع ۸۲۰۰ متری رکورد خود را شکسته بود.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
فرانسه به عنوان ششمین تیم تاریخ جام جهانی که حضور متوالی در فینال را تجربه می کند، به دنبال شکستن طلسم شصت ساله مدافعان عنوان قهرمانیست.
تنیسور شماره یک جهان رکورد تاریخی نواک جوکوویچ را شکست.
پله با ۷۷ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است. نیمار اکنون با ۷۵ گل زده در رده دوم قرار دارد و در قطر رکورد پله را خواهد شکست.
حسن یزدانی بعد از رسیدن به فینال کشتی قهرمانی جهان صحبت کوتاهی کرد.
قهرمان وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی گفت: در بازی های کشورهای اسلامی تمام فکرم این بود که رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکنم که به نظر خودم خیلی عجول بودم.
پدیده شنای جهان توانست رکورد شنای ۱۰۰ متر آزاد جهان را بعد از ۱۳ سال بشکند.
دو وزنه‌ بردار ایران در بازی های کشورهای اسلامی به دنبال شکستن رکورد جهان هستند که یکی از مهمترین اتفاق ها برای کاروان ایران در قونیه خواهد بود.
رئیس جمهور گفت: سیاست و تلاش دولت کنترل تورم و جلوگیری از اقدامات تورم‌زا بوده و در این زمینه حتی مواردی درخواست اصلاح قانون نیز به مجلس ارائه شد که اثر تورمی نداشته باشد.
پیش از ظهور مک‌لاگلین در دو و میدانی جهان، رکورد این ماده ۵۲ ثانیه و ۱۶ ثانیه بود و در اختیار «دلیله محمد» دیگر دونده آمریکایی قرار داشت. اما مک‌لاگلین ۷ تیر پارسال در مسابقات انتخابی داخلی آمریکا این رکورد را برای نخستین‌بار شکست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ