برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
اسپانیا با شکست هلند برای اولین بار به جمع 4 تیم پایانی جام جهانی راه یافت.
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
با توجه به نتایج به دست آمده در این هفته لیگ برتر والیبال صعود هراز آمل به مرحله پلی آف مسابقات قطعی شد.
تیم ملی هندبال مردان کشورمان، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای اولین بار در تاریخ، از گروه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران برای اولین بار به رتبه زیر ۴۰ جهان صعود کرد.
مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
تیم ملی کامرون با وجود کسب برد تاریخی مقابل برزیل از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بازماند.
مراکش با تساوی مقابل فینالیست دوره قبل و پیروزی برابر تیم دوم رنکینگ فیفا، فرصت کم‌نظیر صعود از گروه را مقابل کانادای حذف شده دارد.
بازیکنان و طرفداران تیم ملی فوتبال برای تکرار جشن پیروزی در جام جهانی لحظه شماری می‌کنند.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
شاگردان هروه رنار در صورت برتری مقابل لهستان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود می‌کنند.
تیم ملی ایران در رنکینگ جدید فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در رده بیستم قرار گرفت.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
تاجیکستان برای اولین بار در تاریخ خود در سه رده به جام ملتهای آسیا صعود کرد.
کلوب بروژ طی اتفاق تاریخی برای اولین بار موفق شد جواز حضور در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.
امیر امیدی گفت: برای اولین بار در تاریخ مسابقات ورزشی ارتش‌های جهان، از ۱۹ تا ۲۳ شهریور با حضور ۱۴۶ ورزشکار صعود به قله دماوند صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ