احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
مرتضوی در خصوص دیپلماسی فعال دولت سیزدهم گفت: بهترین دیپلمات‌های خود در کشور بلژیک را آزاد کردیم، پس از ۱۷ سال عضویت ایران در شانگهای پذیرفته شد و ایران توانست استیلای دلار بر اقتصاد جهان را متزلزل کند و هژمونی آمریکا را فرو بریزد.
شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه‌هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست‌ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور آغاز شد.
در کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی گفت: ۱۰۰ روز از توافق ریاض-تهران می‌گذرد. در این مدت توانستیم مقدمات بازگشایی کنسول‌ها را فراهم کنیم.
بر اساس ابلاغیه وزیر کشور به استانداران، ساعت شروع به کار ادارت مالیاتی در خرداد و تیرماه به ساعت ۸ صبح تغییر پیدا کرد.
مشهد ـ معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حوادث ناشی از کار در کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲ درصد کاهش یافت.
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار هکتار گلخانه در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال ایجاد ۱۲۵ هزار هکتار گلخانه جدید در کشور هستیم.
وزیر کشور گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران در دستورکار نداریم و استانداران با قدرت مشغول کار هستند.
وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.
وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.
وزیر نفت گفت: مدیران باید شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشند، نباید از تصمیم بترسیم، چون کشور در شرایط جنگی است.
وزیر کشور گفت: ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه‌های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند، اما ایشان مثل هر دانشجوی بورسیه وغیر بورسیه در آنجا اقامت داشته است.
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.
وزیر کشور ساعتی پیش در گفتگو با ایرنا نسبت به اتفاقات اخیر پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ