قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با شبکه قطری بر اهمیت احیای روابط بین ایران و مصر تأکید کرد و گفت که احیای این روابط می‌تواند توازنی جدیدی در سطح منطقه با حضور عربستان سعودی ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بر «بازنگری» و «بازمهندسی» شدن اقدامات فرهنگی عملیات حج تاکید کرد.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
دبیر شورای نگهبان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت «ایمان» و «امید»، چاره‌اندیشی یک رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شناخت کامل ایشان از فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو است.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را از سرآمدان تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان را نمی‌شود حذف و تحریف کرد.
رئیس جمهور صربستان در سخنانی تاکید کرد که نیروهای تحت رهبری ناتو در دفاع از صرب‌ها در کوزوو شکست خوردند.
رئیس جمهور با گرامیداشت روز معلم، پیگیری اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ثبات در مدیریت آموزش و پرورش، به‌روزرسانی و اجرای سند تحول بنیادین را مورد تاکید قرار داد.
زواوی گفت: بر دو مساله تاکید دارم؛ یکی اهمیت ولایت فقیه است نه فقط از لحاظ مذهبی بلکه از نظر متحد کردن این مملکت و رهبریت که یکدست هستند و دوم نهاد‌ها و موسسه‌های دینی و نقش آن‌ها در ایجاد وحدت ملی و وحدت تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌ها بر سر مسائل بین‌المللی.
یک تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: انتخاب شعار سال یعنی دولت در یک سال و نیم گذشته در مسأله مهار تورم موفق نبوده است زیرا اگر موفق بود، چنین شعاری توسط رهبری انتخاب نمی‌شد.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
بیانیه مجلس تاکید کرده است: فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: فرمان عفو رهبری باعث رویش مهرورزی‌های وحدت‌آفرین و انسجام ملی شد و از سوی دیگر دشمن را در یک بن‌بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب‌طلبان تأکید کرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.
مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ