اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب مهاجم نوک تراکتور برای بازی پرسپولیس نقطه ابهام این تیم خواهد بود.
علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
کارکنان زمین آنفیلد به جیمز میلنر یک هدیه خاص داده‌اند تا در پایان فصل و با جدایی از لیورپول، همیشه به فکر آنها باشد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع ۵۹ نقطه پرتصادف از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
استقلال از ۶ حریف بالای جدولی خود در این فصل، با ۵ تیم بازی کرده و فقط یک پیروزی داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود زدن دو گل در نخستین حضورش در دربی گفت: باید بهتر از اینها باشیم تا به قهرمانی برسیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال به دلیل بازی ندادن به چند بازیکن آنها را بی انگیزه کرده، گفت: او نباید انتظار داشته باشد بازیکن در دقایق پایانی به زمین بیاید و معجزه کند.
سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح نقطه تمایز خدمات امسال شهرداری تهران در خصوص راهپیمایی اربعین در مقایسه با سال‌های قبل گفت: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی به خدمات شهرداری تهران اضافه شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل گذشته پرسپولیس برطرف شده است به نقل و انتقالات این تیم نمره قبولی داد و گفت: پرسپولیس با جذب «دیاباته» گل طلایی را زد.
چهارمین کلین شیت علیرضا بیرانوند او را تبدیل به چهره جذاب هقته چهارم لیگ برتر کرد. او به همراه خط دفاعی تیمش تبدیل به نقطه قوت پرسپولیس شده‌اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۵۹۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور داریم، گفت: بیش از ۵۰۰ نقطه آن ایمن‌سازی شده و ۲۲۴ نقطه هم در دست اصلاح است.
دروازه بان و خط دفاعی چلسی امروز حرفی برابر ستاره های لیدز برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ