اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع ۵۹ نقطه پرتصادف از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
منابع خبری از وقوع زلزله قوی در پاناما خبر دادند.
دختران وزنه‌بردار ایران در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جهان آسیا دومدال نقره و دو برنز گرفتند.
دختران وزنه‌بردار ایران در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جهان آسیا دومدال نقره و دو برنز گرفتند.
اصفهان- رئیس پلیس فتای استان اصفهان از افزایش ۵۹ درصدی کلاهبرداری اینترنتی در استان طی چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.‌
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در تپانچه جام جهانی باکو رتبه ای بهتر از پنجاه و نهمی کسب نکرد.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در تپانچه جام جهانی باکو رتبه ای بهتر از پنجاه و نهمی کسب نکرد
هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال با برتری یک بر صفر پورتو مقابل بوآویشتا همراه شد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸ میلیارد و ۸۴۳ میلیون دلار کالا بین ایران و ۱۵ کشور همسایه تبادل شد.
در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول افزایش سرمایه ۵۹.۳۳ درصدی سهام این شرکت تصویب شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و یکم بهمن ماه با میانگین ۵۹ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از پوشش ۷۰ درصدی ۵۹ خدمت بیمه ای به دانش آموزان استثنایی خبر داد.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر فرانسه در جریان است.
زارع‌پور با بیان اینکه مردم به پیام رسان‌های داخلی اعتماد کردند گفت: ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند و ۶۰ درصد از ترافیک داخلی مردم ترافیکی است که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۵۹ نفر کشته و ۱۵۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۵۹ نفر کشته و ۱۵۰ تَن زخمی شدند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران بیش از ۵۹ میلیارد تومان زکات در نیمه نخست سال جاری پرداخت کردند.
مدیر طرح‌ریزی و ارزش‌یابی کیفیت ایران خودرو، از بهبود کیفیت قطعات حاصل از به ثمر رسیدن ۵۹ پروژه بهبود کیفیت در نیمه دوم سال خبر داد.
تنش مرزی بین این دو جمهوری شوروی سابق معمولا هرچند وقت یکبار تشدید می شود اما خیلی زود هم فروکش می کند. روسیه در هر دو کشور پایگاه نظامی دارد و این هفته خواستار خویشتنداری طرفین و گفت‌وگو برای حل اختلافات شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ