سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح نقطه تمایز خدمات امسال شهرداری تهران در خصوص راهپیمایی اربعین در مقایسه با سال‌های قبل گفت: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی به خدمات شهرداری تهران اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب مهاجم نوک تراکتور برای بازی پرسپولیس نقطه ابهام این تیم خواهد بود.
علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
بعد از یک حمام داغ و طولانی، خوابیدن با بدنی تمیز حس خیلی خوبی دارد. اما از نقطه نظر پزشکی، حمام کردن پیش از خواب روش خوبی برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیست.
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از عدم تمایل «ووسلین» برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از شروع جام باشگاه های آسیا در ایران خبر داد.
کارکنان زمین آنفیلد به جیمز میلنر یک هدیه خاص داده‌اند تا در پایان فصل و با جدایی از لیورپول، همیشه به فکر آنها باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی «ایجاد نقشه راه برای اولویت‌بندی در قانون‌گذاری» را از مهمترین وجوه تمایز این دوره مجلس برشمرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی «ایجاد نقشه راه برای اولویت‌بندی در قانون‌گذاری» را از مهمترین وجوه تمایز این دوره مجلس برشمرد.
اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
جنگ داخلی سوریه که به مرور تبدیل به یک بحران منطقه‌ای با ابعاد بین‌المللی شد، نقطه مبنای روابط سیاسی و ژئوپلیتیک ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای بوده که از دیدگاه برخی تبدیل به یک اتحاد سیاسی-نظامی بین دو کشور شده است. به این معنی که تجربه مناسب همکاری بین دو کشور باعث شد تا تصمیم‌گیرندگان تهران و کرملین نسبت به گسترش روابط به دیگر عرصه‌ها و کانون‌ها تمایل بیشتری نشان دهند.
استقلال از ۶ حریف بالای جدولی خود در این فصل، با ۵ تیم بازی کرده و فقط یک پیروزی داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود زدن دو گل در نخستین حضورش در دربی گفت: باید بهتر از اینها باشیم تا به قهرمانی برسیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
ظاهرا طرف‌های غربی با سطحی از اطمینان‌خاطر نسبت به فاصله ایران از نقطه گریز هسته‌ای، به طرح‌های اسراییل در این مورد تمایل پیدا کرده‌اند هر چند که هنوز تسلیم نظرات آن‌ها نشده‌اند. تا نقطه تسلیم شدنِ آنان فرصتی کوتاه در اختیار جمهوری اسلامی است که به ماجرا جهت دیگری دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ