استقلال از ۶ حریف بالای جدولی خود در این فصل، با ۵ تیم بازی کرده و فقط یک پیروزی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، به آندره اونانا درباره اشتباهش در دقایق پایانی بازی مقابل ولورهمپتون توصیه‌هایی کرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی می‌تواند بند خرید پائولو دیبالا در رم را فعال کند.
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
عبدی نوشت: نحوه بیان و دفاعیه روحانی در برابر حملات غیرمنصفانه و حتی غیرواقعی که این دولت و طرفدارانش به او می‌کنند موجه است ولی واقعیت چیز دیگری است که البته متاثر از ساختار سیاسی ایران است که توضیح خواهم داد. توصیف روحانی از علت کاهش تورم در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ معقول و پذیرفتنی است و نقدش به دولت کنونی نیز در این چارچوب درست است.
حادثه امنیتی اخیر در گذرگاه نیتسانا (العوجه) در نقاط مرزی مصر و اراضی اشغالی که طی آن یک سرباز مصری سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، همچنان تیتریک رسانه‌های عبری در روزهای اخیر بوده است.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از عدم تمایل «ووسلین» برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از شروع جام باشگاه های آسیا در ایران خبر داد.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال روز سختی را برابرتراکتور پشت سر گذاشت، گفت: تعویض‌های ساپینتو باعث شد آبی‌ها بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود زدن دو گل در نخستین حضورش در دربی گفت: باید بهتر از اینها باشیم تا به قهرمانی برسیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه پوشش نقاط ضعف بزرگ این تیم در مرکز زمین هستند تا بتوانند در نیم فصل دوم شرایط فنی تیم‌شان را بهتر کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ساپینتو با قدری خویشتنداری می تواند نقطه ضعف خود را از بین برده تا تیمش با آرامش بیشتری امتیاز بگیرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ویتنام از بازیکنانش خواست برای ادامه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و دیدار مقابل ایران شجاعتر باشند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل گذشته پرسپولیس برطرف شده است به نقل و انتقالات این تیم نمره قبولی داد و گفت: پرسپولیس با جذب «دیاباته» گل طلایی را زد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
پیشکسوت استقلال گفت: نبود یک هافبک طراح و خلاق کاملاً در استقلال مشهود است.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.
هندبالیست نوجوان ایران حضور در مسابقات قهرمانی جهان را یک تجربه ارزشمند دانست و عنوان کرد از این تجربه در آینده استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ