نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب مهاجم نوک تراکتور برای بازی پرسپولیس نقطه ابهام این تیم خواهد بود.
علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
کارکنان زمین آنفیلد به جیمز میلنر یک هدیه خاص داده‌اند تا در پایان فصل و با جدایی از لیورپول، همیشه به فکر آنها باشد.
اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.
الکسیس مک‌آلیستر، زننده گل پیروزی برایتون مقابل یونایتد از روی نقطه پنالتی، معتقد است که تیمش می توانست در جریان بازی هم به شیاطین سرخ گل بزند.
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
گروهی از دانشمندان «مؤسسه فناوری کالیفرنیا» (Caltech)، از ۱۱۰ هزار عکس گرفته‌شده با «مدارگرد شناسایی مریخ» (MRO) ناسا برای جمع‌آوری نقشه جدیدی از سیاره سرخ استفاده کردند.
لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.
دوئل بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران در بازی حساس جام حذفی به سود یحیی گل‌محمدی شد اما مورایس از همین حالا برای هفته بیست و سوم لیگ نقشه می‌کشد.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
استقلال از ۶ حریف بالای جدولی خود در این فصل، با ۵ تیم بازی کرده و فقط یک پیروزی داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود زدن دو گل در نخستین حضورش در دربی گفت: باید بهتر از اینها باشیم تا به قهرمانی برسیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از اجرای ۹ طرح خودکفایی در این مجموعه و در نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس خبر داد.
مریخ نورد استقامت(Perseverance) ناسا که در نقطه عطف اکتشافات خود قرار دارد تاکنون هفت بار در سیاره سرخ اکسیژن تولید کرده است. این موضوع نویدبخش بازدیدهای آینده انسان از مریخ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ