رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در مسقط با علی نجفی سفیر کشورمان در عمان و دیگر اعضای این سفارتخانه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: توسعه تجارت و گسترش روابط اقتصادی با قاره آفریقا آینده ایران است که می‌تواند افزایش مبادلات پایدار را برای کشور داشته باشد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان ایران و اندونزی، امروز و تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.
جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای تقویت و توسعه همکاری‌های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان در دیدار خود بر لزوم گسترش مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کردند.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه کشاورزی با ۴ اتحادیه دامی کشور در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه بیمه فراگیر منعقد شد.
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
یک سیاستمدار آلمانی اعلام کرد که کشورهای غربی اوکراین را بهانه ای برای گسترش ناتو کرده اند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه اولویت اصلی گسترش حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو است.
رئیس جمور روسیه و نخست وزیر عراق در گفتگویی تلفنی بر توسعه و گسترش روابط بین بغداد و مسکو تاکید کردند.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی ـ ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه گسترش فناوری هسته‌ای یک دستور کار مهم، راهبردی و اجرایی است، افزود: در سازمان انرژی اتمی با توجه به سند راهبردی تصویب شده و افق ۲۰ ساله برنامه با ظرفیت بالایی طرح‌ریزی کردیم تا در همه سرفصل‌ها فناوری هسته ای توسعه داده شود.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
نشست مشترک شرکت ملی صنایع مس ایران با شرکت بلاز با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه اقتصادی برگزار شد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش گفت: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش ارتباطات به ویژه روابط میان مجالس دو کشور استقبال و حمایت می کند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از برگزاری اولین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با کشور بولیوی در راستای توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی با کشورهای حوزه آمریکای لاتین، خبر داد.
ستاد توسعه فناوری نانو از انتشار «گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو ایران در سال ۱۴۰۰» خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ