رئیس جمهوری اسلامی ایران با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان ایران و اندونزی، امروز و تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد، بیان داشتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد، گفت: اگر ما نمی‌توانستیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم باید به انگلیسی‌ها دلار می‌دادیم تا امنیت کشورمان برقرار شود که این مساله برای ما ننگ است.
هیئت دولت عربستان در جلسه خود به ریاست پادشاه این کشور بر اهمیت اجرای توافق با ایران تاکید کرد.
از نظر نایب‌رئیس ۱۷ ساله فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه حائز اهمیت است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مقامات عراق، حل و فصل سریع موضوع مطالبات بانکی ایران از عراق را اقدامی مفید برای آینده تعاملات اقتصادی دو کشور دانست.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: برنامه ما این است که جزو پنج تیم برتر آسیا باشیم و به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: برنامه ما این است که جزو پنج تیم برتر آسیا باشیم و به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کنیم.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
تحلیل‌گر سرشناس جهان عرب، ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا می‌گوید با برد ایران میلیون‌ها مسلمان و صدها هزار مستضعف خوشحال خواهند شد.
تحلیل‌گر سرشناس جهان عرب، ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا می‌گوید با برد ایران میلیون‌ها مسلمان و صدها هزار مستضعف خوشحال خواهند شد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد برای دولت مسکو همکاری با دیگر کشورها در راستای تحقق جهان چند قطبی حائز اهمیت است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان گفت: ایران یکی از شرکای اصلی ارمنستان است و در آینده خواهیم دید این روابط در همه‌ی زمینه‌ها قوی‌تر نیز خواهد شد.
بازی اول انگلیس در جام جهانی برای ساوت‌گیت به قدری اهمیت دارد که شخصاً به اتریش رفته بود تا بازی ایران مقابل قهرمان آفریقا را از نزدیک ببیند و تیم کی‌روش را آنالیز کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امنیت در منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امضا کنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن پایبند باشند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: عظمت و اهمیت ۱۷ شهریور که امام خمینی(ره) آن را «ایام الله» نامیدند از اذهان ملت بیدار و تاریخ ساز ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
مجیدرضا حریری رییس اتاق تجارت ایران و چین اهمیت بریکس را تششریح می‌کند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ