بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
رئیس شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین گفت که این کشور رویه ضد حملات خود را به سمت تخریب منابع روسیه تغییر داده است.
روزنامه گاردین از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر داد که به دولت این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه، دارایی‌های مسدود شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفته در جریان عملیات گسترده امشب نیروهای مسلح اوکراین در پنج محور عملیاتی در منطقه دونتسک ضد ارتش روسیه موفق نبودند.
مطابق رای جلسه ۵۵۵ شورای رقابت، شرکت اسنپ به رویه ضد رقابتی محکوم شده است.
شورای رقابت، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ را به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
سران آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانع کمک کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه می‌شوند.
منابع سودانی از تلاش سفارت انگلیس در خارطوم برای به خدمت گرفتن دانشجویان سودانی تحصیلکرده در اوکراین به منظور برگزاری اعتراضات علیه روسیه خبر دادند.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ضد روسیه درباره اوکراین را به تصویب رساند.
سال ۲۰۲۲ سال شگفت‌انگیزی برای دنیای تکنولوژی بود؛ به‌طوری که در آن شاهد پیشرفت‌های تکنولوژیک بزرگی بودیم که برخی از آن‌ها برای کمک به مشکلات اساسی بشر نظیر بحران آب و هوایی، بحران انرژی یا کمبود غذا به کار رفته و برخی دیگر، صرفا جنبه سرگرمی داشتند!
وزارت خارجه روسیه موضع گیری‌های ضد روسی مقامات آمریکا علیه این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را در مبارزه با اشکال مختلف تبعیض نژادی و مبارزه با نازیسم تصویب کرد.
رئیس جمهور صربستان می گوید اتحادیه اروپا به جای صدور قطعنامه های ضد روسیه، باید چاره ای برای بحران انرژی و تورم خود پیدا کند.
در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در ۱۷ آبان ماه، شورای رقابت پیرو وصول شکایات در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین، رأی به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده و برای توقف اجرای این تصمیم غیرقانونی، از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی کرده است.
در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفن های مرکز ملی رقابت را قطع کرد.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، تأکید کرد: واشنگتن تمایل به احیای برجام را از دست داده و به فعالیت های ضدحکومتی علیه تهران روی آورده است.
در حالی که فرض شده بود که باید راهی وجود داشته باشد که این نورون‌های حس‌کننده درد، تهدیدها را به سایر سلول‌های روده منتقل کنند، اما تاکنون دانشمندان دقیقاً نمی‌دانستند که چه مکانیسم‌هایی در این فرآیند دخیل هستند.
«سرویس فدرال آنتی مونوپولی روسیه»(FAS)، ناظر ضد انحصار این کشور روز گذشته اعلام کرد گوگل اقداماتی برای اصلاح موارد نقض قانون آنتی تراست در گوگلی پلی انجام داده است.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت به رغم ادعاهای آمریکا، روسیه نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ