مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
پس از پیروزی رئال مادرید در لیگ و بارسلونا در فینال سوپرجام، زمان برگزاری سومین ال کلاسیکوی فصل در رقابتی جدید فرا رسیده است.
مجتبی توانگر عضو شورای عالی بورس در نامه ای به رئیس شورای رقابت ضن تاکید بر لزوم عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد که دوران افول صنعت خودرو از زمان قیمت گذاری شورای رقابت آغاز شد.
برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال اعلام شد.
رقابت‌های جام باشگاه های جهانی کشتی فرنگی به دلیل تغییر تقویم اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در یکی از روزهای 2 یا 3 بهمن برگزار می شود.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رقابت های کشتی قهرمانی کشور روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی ماه برگزار می شود
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ با مداد آغاز می‌شود.
زمان رقابت ایران در جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پُر گل مدعی‌ها پشت سر گذاشته شد، افسانه چترنور در ۱۵ دقیقه هتریک کرد.
زمان شروع رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان با انجام قرعه کشی مشخص شد.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
برنامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی که از روز شنبه آغاز می‌شود، اعلام شد.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.
سینا ضیغمی نژاد که رقابتی نزدیک و تماشایی با شاهین ایزدیار داشت با زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد و ایزدیار هم ۱۰۰ متر را در زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه طی کرد و به مدال نقره رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ