براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
رئیس‌جمهور مولداوی اعلام کرد ایده کنار گذاشتن وضعیت بیطرفی در این کشور، با اقبال عمومی همراه نیست.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
تایباد ـ رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: تولید هر هزار لیتر آب ۲ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه به همراه دارد که سهم واریزی مردم در شهر ۴۰۰ تومان و در روستا ۲۰۰ تومان است.
رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
برای پیشبرد یک سیاست اقتصادی یا باید حمایت و اعتماد و همدلی اکثریت قاطع را به همراه داشت و عموم نخبگان نیز از آن حمایت کنند، یا آنکه یک اقلیت متحد و منسجم با اتکا به دانش اقتصادی و علمی یک طرح و ایده را جلو ببرند، مثل چین. متاسفانه ایران از هر دو وضعیت به دور است. نه حمایت عمومی و اکثریت جامعه و نخبگان را دارد.
در هفته‌های اخیر حداقل در دو رویداد مهم، رهبر کره شمالی همراه با دخترش حضور یافته است و رسانه‌های این کشور در اشاره به او از ادبیاتی استفاده کرده‌اند که عموماً برای رهبر این کشور استفاده می‌شود. آیا ممکن است که کیم جونگ اون از همین حالا به دنبال معرفی جانشین خود باشد؟
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
شهردار تهران گفت: مردم از طریق نرم‌افزاری که روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند، با استفاده از آن می‌توانند با مشاهده تمامی پروژه‌ها روی آنها نظر دهند و در کنار آن نیز ما از طریق مناطق و نواحی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه فرمودند: با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
پخش زنده جام‌جهانی از روبیکا، یکپارچه و همراه با همه مردم ایران
عبدالناصر همتی نوشت: نتایج ناشی از تحریم‌ها شاید پیشتر برای مردم قابل تحمل بود، اما درست در زمانی که گرفتار یافتن دارو و تأمین معیشت روزمره خود در شرایط تحریمی هستند، ادعای مقاومت و مردمی بودن را در کنار واردات سیسمونی و سوغات کامیونی همراهان سفر نیویورک را دیگر باور نخواهند کرد.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا تمام بازار تلفن‌همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: به زودی مشخص خواهد شد، چقدر از مردم مالباخته شده‌اند و گوشی قاچاق و
به طور مثال اگر در شهریور ۱۴۰۰، شیر کیلویی ۵ هزار تومان و اکنون ۱۳ هزار تومان است، مابه التفاوت مصرف استاندارد خانوار به نحوی جبران شود که سرپرست خانوار بتواند شیر را در میزان مصرف استاندارد با همان نرخ شهریور خریداری کند. منابعی برای این مهم پیش‌بینی شده بود
به طور مثال اگر در شهریور 1400، شیر کیلویی 5 هزار تومان و اکنون 13 هزار تومان است، مابه التفاوت مصرف استاندارد خانوار به نحوی جبران شود که سرپرست خانوار بتواند شیر را در میزان مصرف استاندارد با همان نرخ شهریور خریداری کند. منابعی برای این مهم پیش‌بینی شده بود
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!
باشگاه پرسپولیس برای جذب گادوین منشا تمایل نشان داد، اما این بازیکن نیجریه‌ای مبلغ ۳۶۰ هزار دلار به همراه ۴۰ هزار دلار آپشن به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داد که این موضوع با مخالفت مسؤولان پرسپولیس قرار گرفت.
دست و پنجه نرم کردن مردم و مسئولان برای بی اثر کردن تحرم‌ها به دغدغه هر روزه همه مردمان این سرزمین تبدیل شده و همگی سعی دارند تا با تغییر رفتار و اتخاذ تمهیداتی در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی پیروز شده و طرف مقابل را مغلوب و پشیمان کنند. در این بین، اقدامات و بیانات همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی کشور و در همه رده‌های قوای سه گانه از اهمیت دوچندان برخوردار است، زیرا این سخنان می‌تواند مرهمی بر درد باشد یا نمکی بر زخم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ