حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت های همه جانبه بتواند روزهای خوبی را در لیگ بیست و سوم پشت سر بگذارد.
همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران توسعه یافته و شتاب می‌گیرد.
شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی یکشنبه 14 خرداد ماه موکب خدمت رسانی به زائران آن امام همام برپا می کند.
در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، از شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی تقدیر بعمل آمد.
در حوزه تامین ارزی در صورتی که شرکت ملی مس موافقت کند می توانیم به صورت پایلوت اوراق سلف موازی ارزی را برای این شرکت در نظر گیریم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه اکتشافات و صنایع پایین دستی برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد، ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها هر چه زودتر وارد فاز عملیاتی شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران نقش ویژه‌ای در رشد و توسعه بازار سرمایه دارد
دکتر عشقی رئیس سازمان بورس در نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» استان کرمان گفت: شرکت ملی مس از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه متعلق به استان کرمان می باشد.
یک شرکت‌ پروژه توسط زیر مجموعه ملی مس به تازگی در فرابورس پذیرش شده که به زودی پذیره‌نویسی آن انجام می‌شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.
در پی انتشار اخبار نادرست در برخی شبکه های اجتماعی در حوزه بورس، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در اطلاعیه‌ای سایت‌ها و کانال‌های خبری رسمی شرکت مس را معرفی کرد.
مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع)، میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بازدید کردند.
شرکت ملی صنایع مس ایران در همایش معرفی 100 شرکت برتر کشور در ردیف 5 شرکت برتر قرار گرفت و برپایه شاخص‌های تعریف شده با دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش به‌ عنوان سومین شرکت برتر از نظر سودآوری معرفی شد.
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
با حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز ملی صادرات از شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال 1401 تقدیر شد.
عملکرد استخراج شرکت ملی مس تا 26 شهریورماه 11 درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال 1400 نیز عملکرد بهتری داشته است.
اقدامات شرکت ملی مس در خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
شرکت ملی صنایع مس ایران به‌منظور خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین و مشارکت در برگزاری آیین پیاده‌روی مراسم اربعین اقدام به برپایی 3 موکب کرده است.
تیم های ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز جمعه 21 مرداد ماه در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان(فیفکو) عازم روسیه شد.
به موجب ماده ۶۷ قانون تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان، سابقه پرداخت حق بیمه ۶۰ روز کار را داشته باشند، می‌توانند به شرط عدم اشتغال به‌کار و مزدبگیری، از کمک ایام بارداری استفاده کنند. ضمن آنکه بیمه شده باید در تاریخ شروع استراحت، مشغول به کار بوده و یا در مرخصی ‏استحقاقی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ