تایباد ـ رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: تولید هر هزار لیتر آب ۲ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه به همراه دارد که سهم واریزی مردم در شهر ۴۰۰ تومان و در روستا ۲۰۰ تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
نماینده مردم تهران گفت: تبعات قیمت گذاری دستوری و دخالت‌های بی‌حد و حصر مشکلات جدی را برای اقتصاد ایجاد کرده است و دولت باید بداند که اقتصاد با دستور و بخشنامه پیش نمی رود.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای دریافت نوبت معاینه فنی وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم که این مشکل آفرین است.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان برنجکار گفت: قیمت آب کشاورزی و نهاده‌ها ۳ برابر شده و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده و دولت برای استان‌های شمالی کاری نکرده است.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
موسوی‌فرد با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند، اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان‌ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.
آیا شیوه کنونی تعیین هزینه دادرسی آیا می تواند تامین کننده منافع مشترک مردم و دستگاه قضا باشد یا این شیوه به علت تغییرات اجتماعی و اقتصادی و تورم حاکم بر کشور خود تبدیل به یک مانع مهم برای طرح دعاوی به خصوص از نوع مالی شده است؟
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
سهم ۳۸ درصدی کشاورزی از ۶۰ میلیارد متر مکعب آب‌های سطحی ،هزینه تولید آب ۱۰۰۰۰ تومان؛ دریافت از مردم ۱۰۰۰ تومان! و قیمت یونولیت در بازارنصف شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اتابک جعفری مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
رهبر کاتولیک‌های جهان از مردم خواست تا در سال نو میلادی هزینه‌های جشن و هدیه را کاهش داده و در عوض آن را به اوکراین ارسال کنند!
نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واردات آنتی‌بیوتیک اطفال از هند دو مشکل داشت؛ اول آن که حجم آن ۳۰ سی‌سی بود و نسبت به نمونه‌های ایرانی ۱۰۰سی‌سی، حجم کمتری داشت که این امر موجب شد برای کودکانی که سن بالاتری داشتند، پزشکان مجبور شوند دو یا سه عدد سوسپانسیون تجویز کنند و مشکل دوم سوسپانسیون‌های واردشده از هند این بود که بخشی از این داروها، ماده مؤثره کمی داشتند که برای جمع‌آوری آن‌ها از سطح عرضه، فراخوان صادر شد.
سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان نسبت به هزینه سنگین دارو انتقاد کرد.
هزینه سفرهای طولانی چهار برابر شده و مردم تمایل دارند به جای سفرهای طولانی و گران به سفرهای کوتاه و ارزان بروند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ