رئیس جمهور پرتغال ضمن استقبال از دعوت رئیس جمهور عراق برای سفر به این کشور وعده داد که به زودی به این دعوت پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.
وزیر خارجه کومور در دیدار با امیرعبداللهیان از تمایل کشورش برای ازسرگیری روابط رسمی با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سخنگوی کاخ سفید امروز در یک نشست خبری گفت: رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد که با همتای چینی خود گفتگو کند.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
به گفته محققان، مغز انسان خاطرات را بر اساس آنچه انتظار دارد ببیند تغییر می‌دهد. از آنجایی که افرادی که در این مطالعه شرکت کردند بسیار با الفبای غربی آشنا بودند، مغز آن‌ها انتظار داشت که حروف را در جهت گیری واقعی خود ببیند.
رئیس کمیته المپیک آمریکا (USOPC) گفت که سالت‌لیک‌سیتی می‌خواهد میزبان بازی‌های المپیک در سال 2034 باشد نه 2030.
یک رسانه یونانی خبر داد احسان حاج صفی مدافع ایرانی باشگاه آاک تمایل به تمدید قراردادش با این تیم دارد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به صراحت ابراز تمایل کرد که دوست دارد ژائو کانسلو پرتغالی را در فصل آینده در پیراهن بایرن ببیند.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت: سیاست غلط وزارت صمت منجر به توسعه مونتاژکاری شده و این در حالیست که واردات خودروی کامل بهتر از مونتاژکاری است.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سطح تجارت ایران و قطر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار است که واقعاً عدد پایینی است بنابراین بیشترین تمرکز ما استفاده از ظرفیت صادرات مجدد و سرمایه گذاری مشترک است.
ژوائو کانسلو، ستاره بایرن مونیخ، مشتاق بود پس از جدایی از منچسترسیتی پیراهن رئال مادرید را به تن کند اما این باشگاه تمایلی به جذب او نداشت.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
با نهایی شدن انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، ژاوی تمایل دارد تا گونچالو گِدِش، بال پرتغالی ولورهمپتون، را جانشین او کند.
استفان ال‌شعراوی، مهاجم ایتالیایی رم، مدعی شد ژوزه مورینیو تمایلی به ترک این باشگاه نشان نداده است.
«کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن سال جهان، در حالی وارد قطر می‌شود تا به همه ثابت کند که هنوز هم می‌تواند در این رویداد جهانی تمایز خود را با غول‌های مستطیل سبز نشان دهد.
خرید گران‌ترین خانه در کشور پرتغال توسط کریستیانو رونالدو باعث شده شایعات درباره تمایل او برای پیوستن به اسپورتینگ افزایش یابد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است باشگاه چلسی بعد از بالا گرفتن تنش بین کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد به جذب این ستاره پرتغالی ابراز تمایل کرده است.
روزنامه آبولا از تمایل آرسنال برای جذب مهدی طارمی در صورت جدایی ادی انکتیا خبر داده است.
یک باشگاه ترکیه‌ای که هیچ یک از شروط اصلی موردنظر کریستیانو رونالدو را هم ندارد برای جذب ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز تمایل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ