باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هکرها از هوش مصنوعی برای ساخت بدافزارها، ایمیل های فیشینگ و گسترش اخبار جعلی آنلاین استفاده می کنند.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
ویژگی Write to Me می‌تواند پیش‌نویس‌های ایمیل کاملی را بر اساس دستور‌های ساده برای شما ایجاد کند. این ویژگی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Workspace Labs در دسترس است؛ به گونه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تمایل خود را برای پیوستن به برنامه اعلام کنید.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را از دست دادند.
سرپرست دبیری شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: متاسفانه انگار هنوز این داستان ایمیل و خودخواهی افراد سد راه ژیمناستیک ایران است.
ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری و ایروبیک ایران ممکن است شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی مصر را از دست بدهند.
با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
هکر به او ایمیل می‌زند و از او می‌خواهد به همراه همسران سایر افسرها با پوشیدن کت شوهران و نصب مدال‌هایشان عکس‌هایی میهن‌پرستانه بگیرند تا از این طریق کلنل و افسرانش را حسابی سورپرایز کنند.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
اپل و موزیلا ابزار‌هایی دارند که به طور خودکار برای ایمیل شما یک ایمیل بدلی با نام مستعار می‌سازد تا بتوانید از آن برای ورود به اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها استفاده کنید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
آنچه این روزها در ژیمناستیک ایران خودنمایی می‌کند، بیچارگی این رشته به واسطه اقدامات برخی افراد است که همچنان خود را مدعی می‌دانند.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
صحبت‌های حمید سجادی وزیر ورزش پیرامون انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را ببینید.
سامانه ارتباطات شورای نگهبان امروز توسط هادی طحان نظیف سخنگوی این شورا رونمایی شد و این شورا از امروز علاوه بر تلفن‌گویا و ایمیل، از این طریق نیز شنوای سوالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ