یک باشگاه ترکیه‌ای که هیچ یک از شروط اصلی موردنظر کریستیانو رونالدو را هم ندارد برای جذب ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز تمایل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک جالبی دارد و ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌ها باید برای بازی در ترکیب اصلی تلاش کنند.
در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، امروز برای اولین بار در مجموعه کرینگتون با جام‌های قهرمانی شیاطین سرخ روبرو شد و واکنش جالبی داشت که مورد توجه هواداران قرار گرفت.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
کریستین، پسر آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، برای گرفتن سلفی با لیونل مسی دست به کار جالبی زد.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
تلاش کاور زردهای تمرین تیم ملی برای حفظ توپ مقابل مهدی طارمی، تصویر جالبی را خلق کرد.
گربه خانگی که سعی داشت از مکان استراحت خود لذت ببرد با مزاحمت لاکپشتی که سعی داشت در کنار او باشد مواجه شد. منبع: خبرآنلاین
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
آرتا منهاجی می گوید نگرانی هواداران را درک می کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.
بازیکنان بایرن قانون جالبی را در بازی‌های تمرینی به کار گرفته‌اند که باعث می‌شود برای فرار از شکست تلاش کنند.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
ویدیویی جالب از چند گوزن در کانادا منتشر شده است که در آن در تلاش برای ورود به یک خانه هستند. منبع: اخبارفوری
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.
Razr 2022 با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ