با نهایی شدن انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، ژاوی تمایل دارد تا گونچالو گِدِش، بال پرتغالی ولورهمپتون، را جانشین او کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
قوی سپید انزلی بال در آورد!
سیاوش یزدانی این روزها با انگیزه بسیار بالایی آماده حضور در فصل تازه فوتبال خود می‌شود.
وی درباره مصرف گوشت مرغ هایی که دچار خون مردگی یا کبودی می شوند، گفت: «مصرف آن اشکالی ندارد. دلیل کبودی این است که رگ پاره شده و خون به زیر پوست مرغ رفته است. البته قطعا این موضوع در بازار پسندی مرغ تاثیر می گذارد.»
مرحله رفت لیگ بیس بال کشور از روز دوشنبه 19 تیر به میزبانی استان البرز و در زمین بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
مهدی قایدی در تمرین سه‌شنبه استقلال حرکت ویژه رونالدینیو را تمرین کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت مردمی و مجلس انقلابی دو بال اساسی پیشرفت کشور هستند گفت: همدلی و هم‌افزایی را رویکرد اصلی و تغییرناپذیر دولت برای پیشرفت کشور دانست
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال با بازی خوبی که انجام داد، مستحق پیروزی بود.
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
آلمان و لیتوانی در خصوص استقرار سامانه های پدافند هوایی در جناح شرقی ناتو به توافق رسیدند.
صالح حردانی با گل تماشایی که روز گذشته برابر پیکان به ثمر رساند، به کادرفنی ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.
تیم دو نفره سرخوش و دیناروند موفق شدند عنوان قهرمانی مسابقات تیمی پاکت بیلیارد را کسب کنند.
با حضور رئیس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه‌اندازی شد و طی مراسمی از کتاب "مبانی پیکل بال" که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با برتری قاطع آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه مدافع ملوان با گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد.
گونچالو گِدِش، بال پرتغالی ولورهمپتون، که مورد علاقه ژاوی قرار داشت، قرضی تا پایان فصل راهی بنفیکا شد.
گونچالو گِدِش، بال پرتغالی ولورهمپتون، که مورد علاقه ژاوی قرار داشت، قرضی تا پایان فصل راهی بنفیکا شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.
به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.
«ترنس پاد» یک استارت آپ کانادایی از یک قطار هایپرلوپ رونمایی کرده که «هواپیمای بدون بال» لقب گرفته و می تواند با سرعت هزار کیلومتر برساعت مسافران را جابه جا کند.
گرمی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: تعداد گاوچرانک مشاهده شده در مناطق نواحی مرزی شهرستان گرمی بیش از ۵ هزار بال برآورد شده است.
احتمال وقوع توفان شن در ۵ استان
رونق پینت بال بعد از وقفه دو ساله
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ