با توجه به چت‌هایی که با ایرانیان داشته‌ام، دغدغه‌های اجتماعی آنان شامل مسائلی مانند بیکاری، فساد، بحران مسکن، نابرابری اجتماعی، نارضایتی از سیاست‌های دولت، محدودیت‌های اجتماعی و فرهنگی، تحریم‌ها و تاثیر آن بر زندگی مردم، آموزش و پرورش و حقوق زنان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.
پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.
سرمربی تیم سایپا، بعد از پیروزی مقابل مس شهربابک، طی مصاحبه‌ای گله خود از مدیریت باشگاه را اعلام کرد.
سرمربی تیم جوانان پرسپولیس به برکناری‌اش از هدایت این تیم پایه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
عادل غلامی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه صحبت های جالب توجهی را مطرح کرد.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک خراسان صادر کرد.
ستاره سالهای دور استقلال امروز دوباره در ورزشگاه راه آهن دیده شد، ورزشگاهی که در دوران جوانی پل رسیدن او به استقلال بود.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از تلاشش برای داشتن رابطه خوب با بازیکنان این تیم و کمک به بهبود عملکرد آنها صحبت کرده است.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی آشکارا اذعان کرد: ایران به روسیه موشک نداده است.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه توافق در دسترس است، گفت: طرف آمریکایی بارها به ما پیام داده که آنها از اراده لازم برای رسیدن به توافق برخوردارند.
با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به کار کرد.
تصویری فراگیر از مصاحبه خبرنگار روسی با وزیر ارتباطات در مسکو را ببینید.
پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. منوتو پس از این اتفاق راهبرد رقابتی‌اش را برای محتوا‌های نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ