وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی از عملیات موفق هوایی علیه مخفیگاههای تروریستهای داعش در کوه حمرین خبر دادند.
حشد شعبی، وزارت کشور و فرماندهی عملیات بغداد از اجرای موفق طرح تامین امنیت مراسم عاشورا خبر دادند.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاههای آنها خبر دادند.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
منابع عراقی از عملیات موفق نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعشی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از انجام عملیاتی از سوی این نیروها در شمال بغداد علیه تکفیری ها خبر دادند.
فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی امریکا در خاورمیانه گفت: عراق و سوریه در طول سال ۲۰۲۲ موفق به تضعیف توانایی گروه تروریستی داعش شدند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت گمرک ایران با راه‌اندازی خط آبی آبادان- بندر واصلیه سیبه عراق خبر داد.
تیم ملی مکزیک شب گذشته موفق شد عراق را با نتیجه چهار گل شکست دهد.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.
رهبر جریان صدر عراق گفت: ما با گفتگویی که علنی و در راستای کنار نهادن تمام شرکت کنندگان قدیمی در روند سیاسی و انتخاباتی و محاکمه مفسدان تحت نظر دستگاه قضایی پاکدست باشد موافق هستیم.
منابع عراقی از عملیات موفق ارتش این کشور علیه تکفیری ها خبر دادند.
نیروی هوایی عراق، مواضع داعش در منطقه وادی الثرثار در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.
وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط هایی تعیین کرده است.
«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر موافقت کرده است با هیأت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند.
منابع عراقی به جزئیات بیشتری از عملیات هوایی موفق این کشور علیه مواضع داعش  در الانبار در غرب این کشور پرداختند.
مشاور وزیر کشور عراق اظهار داشت: «برای ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌های موجود در شلمچه به عراق هماهنگی صورت گرفته است.»
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
منابع عراقی از موفقیت آمیز بودن برگزاری مراسم روز عاشورا و به ویژه مراسم طویریج خبر دادند.
عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد: بعید به نظر می رسد که هیئت هماهنگی شیعی با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات مجدد موافقت نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ