پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی به تشریح ‏بازخوانی مناسبات مردم و حکمرانی دینی پرداخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
دومین همایش بین المللی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی
نشست هم‌اندیشی و هم‎افزایی ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
درگذشت زنده یاد خلیل عقاب باعث بازخوانی زندگی حرفه‌ای او در رسانه‌ها شده است.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
پرسپولیس در شرایطی از برگزاری دیدار سپاهان و زنیت شکایت می‌کند که بازخوانی تاریخ شرایطی مشابه را برای دیدار پرسپولیس با بایرن مونیخ نشان می‌دهد.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که تلاش‌ها برای تغییر و بازخوانی نقش مسکو در پیروزی در جنگ جهانی دوم، راه را برای احیای «ایدئولوژی کشنده نازیسم» هموار می‌کند.
بی‌بی‌سی با بازخوانی حوادث عاشورای ۸۸ به منظور تهییج و بازگرداندن دوباره اغتشاش‌گران به صحنه، خواسته یا ناخواسته به حرمت‌شکنی فتنه‌گران سبز در عاشورای ۸۸ اذعان کرده است.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که این دو تیم تا کنون ۴۷ بار به مصاف هم رفته‌اند.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
بازخوانی حملات کی‌روش به تاج؛ استاد دروغگویی!
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم سبب شد تا در مسیر مطالبه گری و پیگیری مسائل مردم پانزدهمین سفر دولت به استان گیلان بازخوانی شده و آخرین وضعیت مصوبات آن پیگیری شود.
جهش کیفیت؛سرمایه‌گذاری برای جلب اعتماد مشتریان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ