وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه توافق در دسترس است، گفت: طرف آمریکایی بارها به ما پیام داده که آنها از اراده لازم برای رسیدن به توافق برخوردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس حمل و نقل هوایی روسیه از سقوط یک فروند بالگرد در جمهوری خودمختار آلتای خبر داد.
نیوزیلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
نیوزلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
آژانس مقابله با بلایای طبیعی اندونزی اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر شامگاه جمعه جزیره جاوه اندونزی را لرزاند.
دو واحد فرآوری زباله هسته ای و علمی آموزشی وزارت انرژی آمریکا  از سوی گروه باج افزاری روسی Cl0p درخواست هایی دریافت کرده اند. این واحدها اخیرا درگیر یک کمپین هک جهانی بوده اند.
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن خبر داد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان اینکه حل مساله ایران و آژانس قبل از حل مساله اوکراین امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر موضوع روسیه و همکاری‌های ایران با مسکو حل شود، مسائل و اختلافات ایران و آژانس را آمریکایی‌ها حل می‌کنند.
صحنه جالب از روبروشدن مدیرکل آژانس با یک خانم را ببینید.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به انتشار گزارش یک رسانه آمریکایی درباره کشف اورانیوم غنی شده با خلوص بیش از ۸۰ درصد در ایران واکنش نشان داد.
ماموریت مدارگرد خورشیدی آژانس فضایی اروپا ممکن است در سال‌های آینده این پدیده عجیب را توضیح دهد. این ماموریت که در حال گرفتن تصویر از خورشید از داخل مدار عطارد است، به زودی مدار آن تا ۳۳ درجه کج خواهد شد.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
محمد اسلامی اظهارکرد: یک میلیون بیمار از ظرفیت رادیو دارو درکشور استفاده می‌کنند، پیام مهمش این است اگر ما چرخه سوخت هسته‌ای نداشتیم، نمی‌توانستیم فرآوری انجام دهیم و حتما قادر نبودیم رادیودارو در کشور تولید کنیم.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
یک سخنگوی آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از سفر بازرسان فنی این نهاد به ایران در یکشنبه هفته آتی خبر داد.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.
یک خبرگزاری غربی مدعی است به پیش نویس قطعنامه ای دست یافته است که در آن تروییکای اروپایی، آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار توضیح ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی هستند.
طبق اعلام آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، نتیجه نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ مثبت بوده است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی خواستار ایجاد فوری یک «منطقه امنیتی» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دفتر یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط ایام اربعین خبرداد.
بنا به اعلام یک دیپلمات روس، آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد دارد ماموریت خود در نیروگاه اتمی زاپروژیا را دائمی کند.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود اعلام کرده که ایران غنی‌سازی اورانیوم با یک آبشار IR-6 را در نطنز آغاز کرده است.
یک مسئول آژانس یهود گفت که این آژانس فعالیت های خود را در روسیه متوقف می کند و به صورت اینترنتی و تلفنی به فعالیت های خود ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ