سردار قاآنی روز شنبه در ایران بود و در روزهای اخیر سفری به سوریه نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
اداره نظامی کی‌یف اعلام کرد که لاشه‌های پهپاد‌های منهدم شده در خیابان‌های محله‌های دارنیتسکی و سولومنسکی پایتخت سقوط کرده است.
در موج جدید رگبار موشکی نیروهای مقاومت به سمت اراضی اشغالی، تل‌آویو هم هدف قرار گرفت.
منابع عبری امروز یکشنبه از حمله جدید سایبری علیه رادیو رژیم صهیونیستی خبر دادند.
توتو اسپورت مدعی شده مدیران یوونتوس تاکید زیادی روی جذب آلوارو موراتا دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت و توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
رژیم صهیونیستی شب گذشته با چند موشک ساختمانی مسکونی را در منطقه کفرسوسه در جنوب دمشق هدف قرار داد.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای موسوم به "ائتلاف ضد داعش" به سرکردگی واشنگتن در پایگاه روستای "الخضراء" در سوریه هدف موشکی قرار گرفته است.
منابع خبری گزارش داده‌اند نفتکشی با پرچم لیبریا سه‌شنبه شب توسط یک پهپاد در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفته است.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
طبق اعلام مایکروسافت، گروه هکری تازه کشف شده ای با استفاده از یک باج افزار جدید به شرکت های حمل ونقل و لجستیکی در اوکراین و لهستان حمله کرده است.
یک مقام ارشد آمریکایی امروز از حمله سایبری گسترده به فرودگاه‌ های بزرگ این کشور خبر داد.
شخصیت های عشایری استان دیاله عراق تاکید کردند که حشد شعبی سنگ بنای ثبات و امنیت عراق است و هدف قرار دادن آن با هماهنگی برخی طرف‌های خارجی صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ