سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راست گرایان افراطی به طور غیرمنتظره‌ای برنده انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در آرژانتین شدند.
انتخابات عجیب والیبال اصفهان: ۳بار رأی‌گیری بدون برنده!
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، پیروزی اردوغان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری را آسان توصیف کرد و گفت: ما برنده این رقابت خواهیم بود چون تفاوت آرای اردوغان با قلیچداراوغلو بسیار واضح است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی بر این باور است که صرف نظر از اینکه چه کسی برنده انتخابات پیش روی ترکیه شود، رویکرد کلی سیاست خارجی ترکیه تغییرزیادی نخواهد کرد.
قهرمان‌پور معتقد است که مساله پناه‌جویان سوری در ترکیه، مساله سرنوشت‌سازی در انتخابات پیش رو است و اردوغان علاقه‌مند است که بتواند با وعده تفاهم با سوریه برای حل این مساله، در انتخابات هفته آینده توفیق بیشتری کسب کند. او می‌گوید: این نشست بی‌ارتباط با انتخابات ترکیه نیست. هم رجب طیب اردوغان می‌خواهد از این نشست به نفع خودش در انتخابات هفته آینده استفاده کند، هم روسیه علاقه‌مند است که به برنده شدن اردوغان در انتخابات پیش رو کمک کند.
یک هفته تا انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات عمومی ترکیه باقی مانده است، با وجود اینکه نظرسنجی‌های هواداران قلیچداراغلو می‌گویند او با اختلاف حدود پنج تا هفت درصدی برنده انتخابات خواهد بود، نظرسنجی‌های هواداران اردوغان بیشتر به سمت احتمال دومرحله‌ای شدن انتخابات حرکت کرده‌اند.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری پس از برنده شدن در انتخابات این فدراسیون گفت: حضور سایر نامزدها باعث شد تنور انتخابات دوچرخه‌سواری داغ شود.
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۴ نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
مهمترین برگ برنده راستگراها در انتخابات اسرائیل، وعده ایجاد امنیت بوده که همیشه توانسته اند این برگ برنده را به قیمت بسیار بالایی به مشتریان خود بفروشند و آراء آنها را به نفع خودش جمع کنند.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.
انتخابات میان دوره‌ای زمینه ساز رقابتی بزرگ میان ترامپ و دیسانتیس برای نامزدی جمهوری خواهان است و این احتمال را افزایش داده که برنده آن رقابت با رئیس جمهور فعلی دموکرات روبرو شود که تلاش کرده برای نامزدی و انتخاب مجدد از هرگونه چالش مخربی اجتناب ورزد.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
با انتخابات میان دوره ای کنگره و پیروزی جمهوری خواهان بایدن ۲ سال آینده را به سختی خواهد گذراند و تعطیلی دولت دور از ذهن نیست.
رئیس جمهور دموکرات آمریکا اذعان کرد که در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، وی استیضاح خواهد شد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
فارن پالیسی در گزارشی تحلیلی می‌نویسد نخست‌وزیر و حزب حاکم جدید ایتالیا از سال‌ها پیش از طرفداران رئیس‌جمهور روسیه و مخالف تحریم‌ها علیه مسکو بوده‌اند.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
سعید آذری می‌گوید که برنده انتخابات ریاست فدراسیون باید فوتبال را از شکست و نابودی نجات بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ