جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در جنوب بیت لحم، واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها محسوب می‌شود.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
در پی اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشینان دچار هراس شده‌اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده‌اند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
در جریان اجرای عملیات مقاومتی نزدیک تل‌آویو توسط یک جوان ۱۴ ساله از اهالی کرانه باختری، یک اشغالگر صهیونیست زخمی شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ادعا‌ها درباره ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه اسرائیلی‌ها در قبرس از ایران واکنش نشان داد.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت 4 صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.
لحظه انجام عملیات شهادت‌طلبانه شهید معتز صلاح الخواجا در تل‌آویو را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛الخواجا فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس است.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
منابع صهیونیستی هدف از عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را ترور عبد حازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو اعلام کردند.
شاخه نظامی جهاد اسلامی ضمن اعلام نام عملیات کنونی خود، از هدف گرفتن تل‎آویو، فرودگاه بن‌گوریون و اماکن دیگر در اسرائیل با ۶۰ موشک و راکت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ