تحلیلگر نظامی و امنیتی صهیونیست گفت که ایران راهبردی جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای اسرائیل دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پژوهشگر صهیونیست با اشاره به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی، این سیاست‌ها را عامل نابودی رژیم صهیونیستی دانست.
یک تحلیلگر پژوهشگاه امنیت رژیم صهیونیستی، وقوع کودتای نظامی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو را بعد از تصویب لایحه جنجالی در پارلمان این رژیم، پیش بینی کرد.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به عملیات قهرمانانه مقاومت طی روز گذشته در اردوگاه جنین تاکید کرد که کمین دقیق و هوشمند این نیروها علیه اشغالگران، ژنرال‌های صهیونیست را در شوک فروبرده است.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
تحلیلگر ارشد صهیونیستی با انتقاد شدید از غفلت شدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به نیروی زمینی به سران این رژیم هشدار داد که قبل از لفاظی علیه ایران به عملکرد افتضاح نیروی زمینی توجه کنید.
تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد که جنبش نسبتا کوچک جهاد اسلامی توانست رژیم صهیونیستی را به طور کامل فلج کند.
تحلیلگر صهیونیستی گفته است که ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی مواجه هستیم.
یک تحلیلگر نظامی صهیونیست عنوان کرد که اسرائیل امیدوار است ماه رمضان در روزهای پایانی‌اش با آرامش به پایان برسد.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
تحلیلگر رژیم صهیونیستی به صحت پیشگویی دبیر کل حزب الله درباره فروپاشی این رژیم اذعان کرد.
یک تحلیلگر امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نسبت به تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی از جمله مصر هشدار داد.
یک تحلیلگر صهیونیست با هشدار درباره شرایط بحرانی حاکم بر نابلس و کل کرانه باختری، گفت: نتانیاهو ناتوان از مهار وضعیت کنونی است.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
یک تحلیلگر صهیونیست در گزارشی نوشت: در ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۲ همزمان با قدرت گرفتن مجدد بنیامین نتانیاهو، سومین مرحله که نابودی اسرائیل است کلید خورد.
یک تحلیلگر صهیونیست علت عدم ارائه سامانه موشکی گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین را فاش کرد.
تحلیلگر مشهور فلسطینی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی به برخورد مزورانه جهان در قبال موضوعات بین المللی پرداخته است.
یونی بن مناحیم تحلیلگر صهیونیست درباره آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزها، عنوان کرد: حزب الله با ارسال ۴ فروند پهپاد غیر مسلح زمام امور را بدست گرفت و روند مذاکرات را به نفع لبنان تغییر داد.
تسوی یحزکیلی تحلیلگر صهیونیست امروز جمعه در ارتباط با تحولات اخیر کرانه باختری و افزایش عملیات فلسطینی ها در این منطقه اظهار نظر کرد.
تحلیلگر فلسطینی درباره یورش شهرک نشینان صهیونیست از طرف «باب الاسباط» به مسجدالاقصی و سکوت در برابر این اقدام هشدار داد.
تال لیو رام، افسر سابق صهیونیست و تحلیلگر مسائل نظامی در یادداشتی به پنج چالش اصلی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با آنها روبرست، اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ