تصاویری از غارت یک فروشگاه در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
طرفداران بایرن مونیخ استقبال عجیبی از پیراهن‌های هری کین داشته‌اند.
تصاویری از غارت دسته جمعی از یک مرکز خرید در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
وزارت شیلات دولت نجات ملی یمن نسبت به اقدامات عناصر متجاوز در مجمع الجزایر سقطری و آب‌های منطقه‌ای این کشور هشدار داد.
بسیاری از کارشناسان نسبت به این که یک انسان کوچک مغز می تواند چنین رفتاری شبیه انسان امروزی داشته باشد، تردید داشتند و در عوض،بر این باور بودند که این استخوان‌ها توسط شکارچیان به داخل غار برده شده است. اما تکه‌های استخوان هیچ اثری از خراش نداشتند و تجزیه و تحلیل محیط غار و رسوبات، حاکی از آن است که استخوان‌ها رسوبات آب را داشتند.
محققان جواهر و ابزار ساخته شده از دندان گراز را یافتند که نسبتاً منحصربفرد بودند چرا که مراسم آیینی مردمان فرهنگ کیوکوتنی معمولاً روی حیوانات اهلی از قبیل گاو، گوسفند، بز و سگ متمرکز بود.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
وزارت خارجه سوریه سرقت نفت این کشور از سوی آمریکا را در تعارض با قوانین بین‌المللی دانست.
تصاویری از غارت عجیب فرشگاه‌ها در اوکلند آمریکا را مشاهده میکنید.
نظامیان آمریکایی همچنان به غارت نفت سوریه مشغولند و در این راستا امروز هم محموله جدیدی از نفت سوریه را دزدیده و به عراق بردند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
رئیس جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید مالی گفت: غربی‌ها نه برای کمک، بلکه برای استعمار و غارت ثروت مردم آفریقا به این قاره ورود کرده‌اند.
منابع سوری از تداوم غارت نفت و غلات سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی و انتقال آن به عراق خبر دادند.
تصاویری از سرقت دزدان از یک فروشگاه تلفن همراه در آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
اشغالگران آمریکایی، سرقت نفت سوریه را با همکاری شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن تشدید کرده اند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره ۶ ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: یک روز نفت و منابع مارا غارت میکردند امروز شاهد غارت مغزهای کشور هستیم.
یک نهاد اقتصادی یمن به شرکت های داخلی و خارجی غارت کننده منابع این کشور هشدار داد که به ضرب الاجل تعیین شده برای توقف غارت ثروت های یمن پایبند باشند.
دسترسی به غار بیوک‌آقا به‌راحتی میسر نیست. حاج هاشمی از موقعیت جغرافیایی این غار چنین می‌گوید: «غار بیوک آقا در ضلع غربی آبشار سنگان قرار دارد. برای همین کوهنوردان برای رسیدن به غار باید مسیر دسترسی از سنگان بالا و امامزاده قاسم را به سمت آبشار دو ساعت پیاده‌روی کنند. این غار در ارتفاع ۲۵۷۰ متری از سطح دریا و در مسیر قله سنگان با ارتفاع ۳۳۷۵ متری قرار دارد. بنابراین، کوهنوردانی که در مسیر فتح قله سنگان هستند از این جان‌پناه به‌عنوان استراحتگاه استفاده می‌کنند، به‌خصوص در فصل زمستان که برخی مجبورند شب در این منطقه بمانند.»
نیروهای اشغالگر آمریکایی غارت و سرقت ثروت ملت سوریه را تشدید کرده و نفت این کشور را با سرعت هر چه تمام، به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ