رئیس جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید مالی گفت: غربی‌ها نه برای کمک، بلکه برای استعمار و غارت ثروت مردم آفریقا به این قاره ورود کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه گچساران گفت: مطلبی که این روز‌ها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
رسانه ها به محورهای گوناگون دومین دور از دیدار میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
بیشتر مردم ایتالیا معتقدند که ارسال مداوم سلاح از کشورهای غربی به اوکراین، نتیجه ای جز تشدید تنش ها در این کشور ندارد.
مشاور وزیر دفاع اوکراین گفت که این کشور پس از دریافت تانک، به دنبال دریافت هواپیماهای جنگنده از غربی ها خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: غربی‌ها که در طول تاریخ ظلم‌های فراوانی علیه بشریت و به ویژه زنان مرتکب شده اند، نمی‌توانند آموزگار حقوق زنان و حقوق بشر باشند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت دارایی آمریکا از بررسی تحریم های غربی علیه روسیه با متحدان اروپایی واشنگتن خبر داد.
رئیس جمهور صربستان انتظار دارد که کشورهای غربی وی را در مسئله کوزوو و استقلال آن تحت فشار قرار دارند.
وزیر خارجه روسیه گفت که کشورهای غربی به رهبری یک قدرت هسته ای (ایالات متحده) در حال جنگ با روسیه هستند و این رویارویی بعد از کودتای کی یف اعلام شده است.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.
صنعت گردشگری ایران با هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه های خارجی رو به روست این درحالی است که فراموشی باعث شده به یاد نیاورند، هر گردشگر پس از سفر چقدر تصورش از ایران تغییر می کند.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی، شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوادر برخی استان‌ها خواهیم‌ بود.
گزارش های متعدد حاکی از آن است که بسیاری از شرکت های غربی در حال بازگشت به بازار روسیه پس از دوره ای از تحریم ها هستند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
این روزها برخلاف آنکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خیابان‌های ایران میدان جنگ است و مردم درگیر یک جنگ خیابانی هستند، این جنگ رسانه‌ای است که بین حق و باطل راه افتاده است.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل در رابطه با ادعای ارسال پهپادهای ایران به روسیه گفت: «آن ها برای متهم کردن ایران کوته فکر هستند.»
رهبر جریان صدر گفت برای همه به واسطه نخستین درگیری جدی در جنگ اوکراین و روسیه مشخص شد که غربی ها سست تر از لانه عنکبوت هستند.
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
آتش سوزی جنگل ها در جنوب غربی فرانسه همزمان با موجد شدید گرما در قاره اروپا، منجر به آواره شدن هزاران نفر از مناطق خود شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ