تصاویری از غارت دسته جمعی از یک مرکز خرید در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاوشگران غار در اوایل ماه جاری به یک جنگل ماقبل تاریخ در پایین یک فروچاله غول پیکر در جنوب چین برخورد کردند. فروچاله‌هایی از این دست در زبان چینی با نام Tiankeng یا «گودال بهشتی» نیز شناخته می‌شوند.
مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند، کادر فنی تلاش می‌کند به تیم کمک کند اما دست‌مان برای تعویض بسته است.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
وزارت خارجه سوریه سرقت نفت این کشور از سوی آمریکا را در تعارض با قوانین بین‌المللی دانست.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین غار ایران در کدام شهر قرار دارد و چرا به آن لقبی هول‌انگیز داده‌اند؟ درست است که اسم کرمانشاه ما را یاد بیستون می‌اندازد، اما این شهر جاذبه‌های توریستی معروف دیگری مثل غار پرآو دارد، غاری که غارنوردی در آن آنقدر خطرناک است که تا به حال ۵ نفر جانشان را در راه کشف آن از دست داده‌اند.
نظامیان آمریکایی همچنان به غارت نفت سوریه مشغولند و در این راستا امروز هم محموله جدیدی از نفت سوریه را دزدیده و به عراق بردند.
منابع سوری از تداوم غارت نفت و غلات سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی و انتقال آن به عراق خبر دادند.
محمد مهاجری گفت: اینکه بگوییم معاندین کسانی هستند که دست به سلاح سرد یا گرم بردند یا قتل و غارتی انجام داده‌اند و بقیه فریب‌خورده بودند دردی را دوا نمی‌کند؛ بنابراین این حرف‌های دوپهلو که هدف خاصی ندارد، بیشتر برای راضی کردن بعضی از مدافعان و افرادی که در احزاب و گروه‌های تندرو حضور دارند، زده می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
هر فردی که در این اعتراضات جان خود را از دست دهد، چه معترض یا نیروی امنیتی؛ زخم و زیانی جبران‌نشدنی بر پیکره جامعه است. آن‌ها که رویارویی قهری را توصیه می‌کنند، چه غایت و آینده‌ای برای جامعه در ذهن دارند؟
اشغالگران آمریکایی، سرقت نفت سوریه را با همکاری شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن تشدید کرده اند.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره ۶ ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
صدام حسین، عاشق تفنگ و عاشق شکار بود؛ شکار غزال! در نهایت هم نه مانند یک غزال، بلکه با فضاحت به صید آمریکایی‌ها افتاد و اعدام شد. برخی می‌گویند مردمی که به اقامتگاه او شوریده بودند تفنگ برنوی معروفش را به غارت بردند. این تفنگ به دست یکی از روسای قبایل بزرگ رسید و بعد از آن هم به گفته آقای عسگری، مدیر روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، سر از موزه مقاومت درآورد.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
تصاویری از غارت یک فروشگاه در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.
مسئول دفتر روابط بین الملل حزب الله گفت: دست نشانده های آمریکا عامل فساد در لبنان و مسئول غارت اموال و دارایی های مردم این کشور هستند.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ